קיים את ההבטחה: לפני הבחירות הקודמות חוטובלי סיפרה לכיפה: נתניהו הבטיח למנות אותי לשר

לפני ארבעה חודשים, ערב הבחירות שהתקיימו בחודש ספטמבר, הגיעה ציפי חוטובלי לאולפן כיפה, וסיפרה כי ראש הממשלה הבטיח כי ימנה אותה לשרה אחרי הבחירות - היום נפרעה ההבטחה

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/01/20 20:55 ח בטבת התשפ

קיים את ההבטחה: לפני הבחירות הקודמות חוטובלי סיפרה לכיפה: נתניהו הבטיח למנות אותי לשר
ציפי חוטובלי. תמונה לשרת התפוצות, צילום: פלאש 90

ציפי חוטובלי מונתה אחר הצהריים (א') לשרת התפוצות. המינוי הוא קיומה של הבטחה מלפני הבחירות, אז, בתחילת חודש ספטמבר, הגיעה הח"כית הציונית-דתית, אז סגנית שר החוץ, לראיון באולפן כיפה, וחשפה כי ראש הממשלה הבטיח למנות אותה לשרה לאחר הבחירות - אם ירכיב את הממשלה.

"הובטח לי על ידי ראש הממשלה שאהיה שרה בממשלה הבאה, במידה וננצח בבחירות ונתניהו יקים ממשלה". כך סיפרה אז. אמנם, לא רק שלא הוקמה ממשלה, אלא המדינה אף צועדת לבחירות נוספות, אך את ההבטחה לחוטובלי נתניהו קיים.

כשבועיים קודם לכן אמרה חוטובלי בפומבי כי היא מצפה שראש הממשלה ימנה אותה לשרה. לאחר התפטרותו של שר הרווחה דאז, חיים כץ, כתבה חוטובלי ברשתות החברתיות: "עם התפטרות השר חיים כץ, אני מצפה מראש הממשלה למנות אותי לשרה. זהו רגע מבחן מול הציונות הדתית שהיא חלק מהליכוד. הציבור האיכותי הזה רוצה לראות ייצוג הולם סביב שולחן הממשלה משורות מפלגת השלטון. אני מאחלת לשר חיים כץ שיצא זכאי במשפט ושיעשה עמו משפט צדק".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן