אחוזים נמוכים: 30% הצבעה בפריימריז הליכוד

ראש הממשלה הצביע בפריימריז, לאחר שח"כ גדעון סער הצביע מוקדם יותר. נכון לשעה 18:00, כ-30% מקרב המתפקדים הצביעו. הקלפיות הפעילות ביותר - ירושלים, תל אביב וחיפה

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/19 12:11 כח בכסלו התשפ

אחוזים נמוכים: 30% הצבעה בפריימריז הליכוד
נתניהו עם רעייתו וח"כ ברקת, צילום: ללא

לאחר הצבעתו של ח"כ גדעון סער בפריימריז לראשות הליכוד, הגיע גם תורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להצביע גם הוא. נתניהו לווה להצבעה עם רעייתו, שרה.

ח"כ סער, היום

ח"כ סער, היוםצילום: ללא

כרגע, אחוז ההצבעה בקרב מתפקדי הליכוד נמוך, ועומד על 15.18 אחוזים בלבד. הערים המובילות בהצבעה הן ירושלים, תל אביב, חיפה, ראשון לציון ואשדוד.

נזכיר כי עוד בטרם הצבעות סער ונתניהו, דווחו אירועים של אי-סדר בקלפיות השונות: תחילה דווח על קלפיות שנפתחו שלא בשעה המאושרת ואף שמשקיפים של סער לא הורשו להיכנס אל אותן קלפיות, ובהמשך דווח על קלפי בחדרה שם נמצאו פתקים של סער כשהם מודבקים, כן נטען ממטה סער.

מוקדם יותר בבוקר, רה"מ נתניהו קרא למצביעיו להצביע וכתב בחשבון הטוויטר :"אחיי ואחיותיי מתפקדי הליכוד, כוחות אדירים ולא רק מזג האוויר, מנסים להשפיע עליכם להישאר בבית. בואו היום להצביע עבורי לראשות הליכוד. שנים אני פועל בשליחותכם למען המדינה האהובה שלנו. עכשיו אני מבקש את תמיכתכם. צאו היום להצביע עבורי כדי לתת תשובה מוחצת לשמאל ולתקשורת".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן