"אני מוכן": איתמר בן גביר מתכנן לרוץ בפריימריז הפתוחים

בעוצמה יהודית מתכוננים לפריימריז לרשימת הימין הדתית המאוחדת. בן גביר: "יהיו עוד נציגים לעוצמה שיתמודדו"

חדשות כיפה יוסי וידן, חדשות כיפה 16/12/19 13:48 יח בכסלו התשפ

"אני מוכן": איתמר בן גביר מתכנן לרוץ בפריימריז הפתוחים
איתמר בן גביר, צילום: David Cohen/Flash90

כחלק מהיערכות לפריימריז שעשוי להיערך בין מפלגות הימין השונות בבחירות האלו, עוצמה יהודית נערכת אף היא במלוא המרץ לקראת אפשרות כזו – על מנת להביא לכך שנציגי המפלגה ימוקמו במקומות הראשונים ברשימה, וקוראת לחבריה להתפקד למפלגה.

בן גביר: "אנחנו חושבים שזה מאוד נכון לעשות פריימריז פתוחים ושכל מי שירצה יוכל להשתתף בו כדי להביא את החיבור שיביא לימין את הניצחון, ולכולנו ברור שבלי חיבור אין ניצחון. ואני קורא גם לרב רפי וגם לבצלאל לפתור את המחלוקות הפנימיות ביניהם,לא להתקוטט ולא לריב. זה לא נכון וזה פוגע בכל המחנה ואפשר בהסכמה להגיע לדברים, ופריימריז זו אחת השיטות הכי טובות והנכונות שיכולות להיות."

בשיחה עם 'כיפה' אמר בן גביר, כי הוא מתכוון להתמודד בפריימריז הפתוחים וכי גם חברים נוספים מעוצמה יהודית יתמודדו על המקומות ברשימה.

מוקדם יותר הבוקר (ב') הודיעו בבית היהודי כי הם אינם רואים היתכנות לקיום פריימריז כרגע, ולכן צריך לקיים איחוד מלא בין המפלגות עם הרשימה. קבועה מראש.

בבית היהודי הסבירו את המתווה שלהם לאיחוד בין המפלגות: "הבית היהודי קובעת מסלול לפריימריז ולאיחוד מלא בין המפלגות, ובשלב זה, בעיצומה של מערכת הבחירות, ממליצה על המשך עבודת צוותי העבודה לאיחוד מלא ולקיבוע הרשימה המשותפת כפי שעושות שאר המפלגות. אנו קוראים לאחינו מהאיחוד הלאומי לשוב לשולחן המו״מ ולסכם באופן מיידי את הריצה המשותפת על בסיס ההסכם הקיים ואת עקרונות המיזוג".