לחץ על נתניהו: מנה את איילת שקד לשרה

ח"כים בליכוד לוחצים על ראש הממשלה למנות את יו"ר הימין החדש (עדיין?) לשרה בממשלה, במטרה לגרום לה להישאר בימין החדש, ולא להתמודד לראשות מפלגת הציונות הדתית

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/12/19 08:32 יז בכסלו התשפ

לחץ על נתניהו: מנה את איילת שקד לשרה
איילת שקד. תמונה לשרה?, צילום: חדשות כיפה

האם ראש הממשלה יצליח להתגבר על הטינה האישית המסורתית כלפי איילת שקד, וימנה אותה לשרה בממשלה מטעמים פוליטיים? על פי דיווח הבוקר ב'כאן 11', ח"כים בליכוד מפעילים לחץ על ראש הממשלה נתניהו, כדי שימנה את יו"ר הימין החדש (עדיין יו"ר או שזה נגמר?) לשרה בממשלת המעבר.

על פי הדיווח, המטרה במינוי שקד לשרה היא לגרום לה להישאר בימין החדש ולהתמודד במסגרת המפלגה בבחירות, ולא להתמודד על ראשות מפלגת הציונות הדתית, אם וכאשר תצליח לקום.

הרצון בליכוד הוא לראות שתי מפלגות מימין לליכוד בבחירות, איחוד בין הבית היהודי, האיחוד הלאומי ועוצמה יהודית, שתשאב את ה"ימין הקשה" והחרד"לי יותר, והימין החדש שתתמודד על קולות ה"לייטים" והציבור היותר מסורתי, כל זאת במטרה למקסם את קולות הימין.

אמש הודיע שר הביטחון, נפתלי בנט, כי הימין החדש תתמודד באופן עצמאי בבחירות, כאשר מקורבו מתן כהנא חזר בכמה ראיונות לאחרונה והבהיר כי המפלגה לא תחבור שוב למפלגות הציונות הדתית. שקד, לעומתו, עדיין מתלבטת לגבי המשך דרכה.