סער מאתגר את נתניהו: "בוא נקיים עימות"

המועמד לראשות הליכוד קורא לראש הממשלה לקיים עימות לקראת הפריימריז: "כל אחד יציג עמדותיו ותכניותיו לעתיד ישראל בכל תחומי המדיניות. זה מגיע לחברי הליכוד ולעם ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/19 21:32 טז בכסלו התשפ

סער מאתגר את נתניהו: "בוא נקיים עימות"
סער ונתניהו בימים יפים יותר, צילום: מיכל פטאל, פלאש 90

"אני קורא לראש הממשלה נתניהו: בוא נקיים עימות, כמקובל במדינות הדמוקרטיות". כך אומר הערב (מוצ"ש) ח"כ גדעון סער, המתמודד על ראשות הליכוד נגד ראש הממשלה, בפריימריז הצפויים להתקיים בעוד כשבועיים.

"אני חושב שמגיע לחברי הליכוד לשמוע גם תוכן – מה כל אחד מציע בנושאי רצועת עזה, על הרפורמות הבריאותיות והחברתיות". אמר סער בראיון לחדשות 13. לדבריו, "אני חושב שזה הוגן, אני אתאים את עצמי ללוח הזמנים של נתניהו. כל אחד יציג עמדותיו ותכניותיו לעתיד ישראל בכל תחומי המדיניות. זה מגיע לחברי הליכוד ולעם ישראל".

סער התייחס לסקרי המנדטים המנבאים לליכוד בראשותו פחות מנדטים - אך את הגדלת גוש הימין במקביל: "יש כבר שישה סקרים שאומרים שאני מגדיל את גוש הימין - נתניהו לא יכול להביא קולות מהגוש השני. ללא התחדשות ושינוי נגיע לאופוזיציה. תוצאות הפריימריז בליכוד יקבעו מה יקרה בבחירות הכלליות במרץ".

מוקדם יותר תקף ח"כ דוד ביטן, שתומך בראש הממשלה, את גדעון סער. בראיון לתכנית "המטה המרכזי" בחדשות 13 אמר: "הטענות של סער נגד נתניהו הן אותן טענות של כחול לבן". והוסיף כי אם ראש הממשלה בנימין נתניהו יודח, "המפלגה תאבד עשרה מנדטים". לדבריו, "מה שעושה גדעון סער - משרת את השמאל. פריימריז צריך לשרת מטרה, היום לא צריך בחירות פנימיות, כי זה רק גורם נזק".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן