סמוטריץ' תוקף: "ביביסטים תקפצו לי"

שר התחבורה מתח ביקורת חריפה על תומכי נתניהו, שהתקשו לראות את הציונות הדתית מכבדת מתנגדי נתניהו: "בעיניי זה דווקא מלמד על בגרות וביטחון עצמי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/12/19 10:31 יא בכסלו התשפ

סמוטריץ' תוקף: "ביביסטים תקפצו לי"
השר סמוטריץ', צילום: פלאש 90

יו"ר האיחוד הלאומי, השר בצלאל סמוטריץ', תקף בחשבון הטוויטר שלו את אנשי הימין שמתחו ביקורת על אנשי הציונות הדתית שלא הגנו על ראש הממשלהנתניהו ואף מכבדים את יריביו. 

שר התחבורה התייחס לועידת מקור ראשון, שהתקיימה אתמול (א'), בה התארחו פרקליט המדינה היוצא שי ניצן ויו"ר כחול לבן בני גנץ: ‏"מבין שהאופנה כאן בפיד הימין בימים האחרונים היא לתקוף את הציונות הדתית על שהיא יודעת לקיים ועידות מנומסות, לנהל בהן דיונים ענייניים ומכובדים ולהקשיב גם ליריבים בלי להתפרץ לדבריהם, לשמוע ולהעלות גם דעות אחרות לגבי המשך שלטונו של נתניהו במצב המורכב שנוצר בלי להשתיק אף דעה". 

סמוטריץ' התגאה במגזר והוסיף עקיצה לתומכי נתנהו: "‏בעיניי זה דווקא מלמד על בגרות וביטחון עצמי. גאה בציונות הדתית, בתקשורת שלה ובעיתונאיה, ושמח על הזכות להיות חלק ממנה. ביביסטים תקפצו לי".

כזכור, יו"ר כחול לבן זכה לתשואות בוועידת מקור ראשון בבנייני האומה, ודיבר על הפערים והמחלוקות בחברה הישראלית: "אמרו לי שאעמוד כאן מול קהל שאיננו קהל ביתי - אני נמצא פה עם האחים שלי"