יוזמה בליכוד - להחזיר את ליברמן למפלגה

יו"ר ישראל ביתנו ישתתף בשבוע הבא בכנס של ראשי רשויות בליכוד, שמארגן ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג. המטרה: לנסות ולהחזיר את ליברמן לליכוד, לראשונה מאז שנות ה-90

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/19 08:51 ז בכסלו התשפ

יוזמה בליכוד - להחזיר את ליברמן למפלגה
יחזירו את ליברמן? נתניהו וחברי הליכוד, צילום: שרון רביבו

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אישר את השתתפותו בכנס של ראשי סניפים מהליכוד, שיתקיים בשבוע הבא. בכנס צפויים להשתתף כשישים ראשי רשויות מהמפלגה, בניצוחו של ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג.

כותרת הכנס היא, כפי שפורסם הבוקר (ה') ב'כאן', היא "ליברמן, חזור הביתה", כאשר המארגנים מעוניינים להחזיר לשורות הליכוד את יו"ר ישראל ביתנו, חזרה למפלגה אותה עזב בסוף שנות ה-90. מתוך תקווה לפתור את המשבר הפוליטי ולהביא להקמת ממשלה.

על פי הדיווח, אביגדור ליברמן הוזמן ואישר את השתתפותו, ויהיה הפוליטיקאי היחיד מהרמה הארצית שישתתף בו. עוד דווח כי בלשכת ליברמן מסרו כי הוא מכיר את המארגנים מזה שנים רבות, ונענה בחיוב להזמנתם.

כזכור, ליברמן הצהיר הבוקר בגל"צ כי אין סיכוי שמפלגתו תחתום למי מן המועמדים, וכי אין מנוס מבחירות. לאור ההצהרה הזאת והתנהלותו בחודשים האחרונים, לא נראה כי יתחולל בו איזשהו שינוי של הרגע האחרון, שיגרום לו לוותר על מעמדו כיו"ר מפלגה ולחבור לליכוד ולממשלת ימין-חרדים.