מירי רגב: "אנחנו לא מקפידים על קלה כחמורה, אנחנו שומרים מסורת"

שרת התרבות התייחסה לטענות כי ראש הממשלה קיים שיחות פוליטיות בשבת עם ח"כים מהליכוד, ולאפשרות של הקמת ממשלת מיעוט: "שלושה רמטכ"לים ושני שרי ביטחון מוכרים את המדינה בשביל תומכי טרור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/11/19 14:12 יט בחשון התשפ

מירי רגב: "אנחנו לא מקפידים על קלה כחמורה, אנחנו שומרים מסורת"
מירי רגב, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

מירי רגב תוקפת - ומסבירה. שרת התרבות והספורט אמרה בכניסה לישיבת הממשלה הבוקר (א') כי הקמת ממשלת מיעוט בראשות בני גנץ, הנשענת על הרשימה המשותפת, היא סכנה למדינה, והתייחסה לשיחות שקיים ראש הממשלה נתניהו במהלך השבת.

"אני מאוד מוטרדת בשביל עם ישראל מזה ששלושה רמטכ"לים ושני שרי ביטחון מוכרים את המדינה בשביל תומכי טרור ומעודדי טרור כמו אחמד טיבי ואיימן עודה", תקפה שרת התרבות את המגעים להקמת ממשלת מיעוט.

לדברי רגב, "ברגע שהם החליטו ללכת לממשלת מיעוט הם יורקים בפני המשפחות השכולות, יורקים בפני חיילי צה"ל, בפני מפקדי צה"ל, אני מזכירה להם שאלה, אחמד טיבי ואיימן עודה, קראו לרמטכ"לים לשעבר 'פושעי מלחמה', וקוראים גם היום לחיילי צה"ל פושעי מלחמה".

בהמשך התייחסה לתדרוך הפוליטי של ראש הממשלה נתניהו לח"כים בליכוד, שהתקיים במהלך השבת, ואמרה כי "אנחנו לא מקפידים על קלה כחמורה". לדבריה, "מי ששומר שבת לא לוקח חלק בשיחות האלה", הבהירה השרה רגב בעקבות הטענות שנשמעו אמש על כך שראש הממשלה מקיים פעילות פוליטית בשבת.

"אנחנו לא מקפידים קלה כחמורה", אמרה רגב, "אנחנו שומרים מסורת, מאמינים בקדוש ברוך הוא, אני לפחות מאמינה". עוד הוסיפה כי "אנחנו מעריכים את השותפים החרדים שלנו לכן אנחנו הולכים יחד בגוש אחד, גוש ה-55".