גדעון סער נגד יאיר נתניהו: "עלילות קונספירציה מופרכות"

בנו של ראש הממשלה סימן "לייק", לציוץ ספקולטיבי לגבי חבירה של ח"כ סער לממשלה עם כחול לבן, וזה לא נשאר חייב: "קשה להבין איך זה מסייע לליכוד או למדינת ישראל"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 17/11/19 08:55 יט בחשון התשפ

גדעון סער נגד יאיר נתניהו: "עלילות קונספירציה מופרכות"
ח"כ גדעון סער, צילום: פלאש 90. מארק ישראל סלם

המלחמה בין סביבתו של ראש הממשלה לבין ח"כ גדעון סער, הנתפס כאיום הגדול על הנהגת נתניהו בתוך הליכוד, מתחדשת במלוא עוזה. סער תקף הבוקר (א') בחריפות את בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, והפעם אפילו לא על דברים שכתב, אלא על סימון "לייק" בטוויטר לציוץ קונספירטיבי נגדו, וכתב כי "עלילות קונספירציה מופרכות והזויות עלי מופצות מבלפור".

בציוץ המדובר, אותו כתב הפובליציסט ד"ר גדי טאוב, מתומכיו הקולניים של ראש הממשלה ברשתות החברתיות, נאמר כי קיים תסריט בו גדעון סער, ואיתו ח"כים נוספים מהליכוד, יפרשו מהמפלגה ויצטרפו לממשלה בראשות בני גנץ. ציוץ שהגיע בתגובה לציוץ של סער נגד ממשלת מיעוט והצורך בממשלת אחדות.

הציוץ של גדי טאוב שעורר את חמתו של סער

הציוץ של גדי טאוב שעורר את חמתו של סערצילום: צילום מסך

סער זעם וכתב בטוויטר, בציוץ בו שיתף צילום מסך עם ה"לייק" של יאיר נתניהו: "שוב עלילות קונספירציה מופרכות והזויות עלי מופצות מבלפור. קשה להבין איך זה מסייע לליכוד או למדינת ישראל".

במקביל, דחה יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זהר, את הטענה כי סער ינסה להוביל מהלך כזה. בראיון לרדיו ירושלים אמר זהר כי: "אם יהיה אדם שיעז לפגוע בכהונת נתניהו, כיו"ר תנועת הליכוד, שלא בדרך דמוקרטית - הוא בסופו של דבר גמר את הסיפור שלו בליכוד. אני לא רואה את גדעון סער עושה דבר כזה. לכן אני חושב שכל תיאוריית הקונספירציות הללו מופרכות".