גדעון סער בביקורת חריפה על נתניהו: "התגובה על הירי מעזה הייתה צריכה להיות חריפה בהרבה"

ח"כ מהליכוד לא חוסך מביקורת על ראש הממשלה על התגובה הרפה מול התקופות המתמשכת של חמאס ברצועת עזה: "אחת הסיבות המשמעותיות מדוע נדרש לסיים בהקדם את המשבר הפוליטי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/11/19 19:39 ד בחשון התשפ

גדעון סער בביקורת חריפה על נתניהו: "התגובה על הירי מעזה הייתה צריכה להיות חריפה בהרבה"
נתניהו וסער, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

חבר הכנסת גדעון סער (הליכוד) מצטרף ליו"ר כחול לבן בני גנץ, ותקף בחריפות את התגובה הרפה של צה"ל מול התוקפנות של חמאס והפנה אצבע מאשימה לראש הממשלה נתניהו: 

‏"התגובה על הירי על שדרות ותושביה צריכה להיות חריפה בהרבה מזו שננקטה", טען ח"כ סער והוסיף: "היעד של ישראל צריך להיות פירוק התשתיות הצבאיות של החמאס והג׳יהאד האיסלמי בעזה. אחת הסיבות המשמעותיות מדוע נדרש לסיים בהקדם את המשבר הפוליטי ולהקים ממשלת אחדות לאומית רחבה". 

במהלך השבת צה"ל זיהה לפחות עשרה שיגורים מרצועת עזה לכיוון ישראל בערב שבת. שמונה מהן יורטו על ידי כיפת ברזל, אחת פגעה בחצר בית פרטי בשדרות. לא היו נפגעים. 

יו"ר כחול לבן תקף את נתניהו על חוסר התגובה הישראלית לתוקפנות המתמשכת של חמאס ברצועת עזה: "ממשלה בראשותי לא תסבול איום על תושבי הדרום ולא תקבל שום פגיעה בריבונותה. נחזיר את ההרתעה בכל מחיר, גם אם נצטרך לפגוע אישית במי שמובילים את ההסלמה. בעת הזו, נתמוך ונגבה כל מדיניות תגובה נחושה ואחראית על מנת להביא שקט ארוך לתושבי מדרום. זו חובתנו-זו מחוייבותי אליהם"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן