סמוטריץ' עונה ללפיד: מעדיף ממשלה עם תומכי טרור על פני ממשלה עם האחים שלו

לאחר שיו"ר יש עתיד הפציר בראש הממשלה "להיפרד מסמוטריץ' וליצמן", שר התחבורה מיהר להגיב: "אמור לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה", צייץ השר סמוטריץ' בתגובה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/19 21:32 יח בחשון התשפ

סמוטריץ' עונה ללפיד: מעדיף ממשלה עם תומכי טרור על פני ממשלה עם האחים שלו
השר סמוטריץ', צילום: פלאש 90

שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ', מיהר להגיב לציוץ של ח"כיאיר לפיד (כחול לבן), בו הפציר בראש הממשלה נתניהו להיפרד מחלקים בגוש הימין

"יאיר לפיד מעדיף את אחמד טיבי על פני ליצמן ואת עופר כסיף על פני סמוטריץ'. ממשלה עם תומכי טרור ומתנגדי הציונות על פני ממשלה עם האחים שלו בציונות הדתית ובציבור החרדי. אמור לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה", צייץ השר סמוטריץ' בתגובה.

כזכור, לפני שעה קלה הפציר לפיד מנתניהו להיפרד מחבריו לגוש, ליצמן וסמוטריץ', ולהגיע למו"מ ישיר עם כחול לבן"ביבי כל מה שאתה צריך זה להגיד לליצמן וסמוטריץ' שטובת המדינה קודמת, להפרד מהם יפה ולבוא למו"מ ישיר עם כחול לבן. כל עוד אתה לא מוכן לעשות את זה,  כל ההיסטריה שלך היא צביעות של אדם שמפחד לאבד את הכסא".  

במקביל גם יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הפציר בראשי גוש הימין לשחרר את נתניהו ממחויבות לבלוק: "כולכם אנשים אחראים- אתם באמת מוכנים לתת לנתניהו לגרור את ישראל למערכת בחירות שלישית? זה מה שהבוחרים שלכם רוצים? זה מה שמגיע לחולים במסדרונות בבתי החולים? האם ניתן להעמיד את אתגרי הביטחון של ישראל ללא ידיים מנוסות, קבועות ויציבות על ההגה? שחררו את נתניהו ממחויבותו לבלוק ואפשרו לו לנהל מו"מ ישיר. מי שיקבל את קווי היסוד של כחול לבן והליכוד יוזמן להיכנס לממשלת אחדות לאומית".