צפו: אורי אריאל מסביר מודע התפטר דווקא היום

שר החקלאות לשעבר נשאר בתפקד בממשלת המעבר בגלל בקשה של נתניהו. "ראש הממשלה ביקש שאמשיך בתפקידי, אתמול הוא ביקש שאפרד מתפקידי בגלל עניינים קואליציוניים - לכן התפטרתי"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 10/11/19 19:21 יב בחשון התשפ

צפו: אורי אריאל מסביר מודע התפטר דווקא היום
אורי אריאל מסביר מדוע התפטר, צילום: דוברות

שר החקלאות לשעבר, אורי אריאל מסביר מדוע נשאר בתפקד בממשלת המעבר ומדוע הודיע הבוקר (א') על התפטרותו מהתפקיד. "לפני מספר חודשים פנה אליי ראש הממשלה וביקש שאמשיך בתפקידי כשר החקלאות עד ליום שנצטרך להיפרד בגלל עניינים קואליציוניים. אתמול הוא ביקש שאפרד מהתפקיד".

שר החקלאות ופיתוח הכפר לשעבר אורי אריאל אמר כי לפני מספר חודשים פנה אליו ראש הממשלה, בנימין נתניהו וביקש שימשיך בתפקידי כשר החקלאות עד ליום שיצטרך להיפרד בגלל עניינים קואליציוניים.

"לאחר שיחתנו אתמול", אומר אריאל "הודעתי הבוקר לראש הממשלה על התפטרותי בסוף השבוע אשר תכנס לתוקף ביום שישי הקרוב. אני רוצה להודות לראש הממשלה על שיתוף הפעולה ועל האמון. 
אני רוצה לאחל לכולנו שיהיה שר חקלאות שימשיך לעבוד איתך, מר נתניהו, ויביא את החקלאות ואת החקלאים למקום טוב יותר. לתפארת מדינת ישראל."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן