בליכוד תוקפים את ליברמן: "לא נחשוש להילחם מהאופוזיציה"

ח"כ מיקי זהר אומר כי ההחלטה של ליברמן תקבע האם הוא "מנהיג פרגמטי ואחראי או אחד שמונע משנאה". השר אלקין תוקף: "הוא לא מציע לנו שום דבר ומוכן להקים ממשלה עם אחמד טיבי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/11/19 09:15 יב בחשון התשפ

בליכוד תוקפים את ליברמן: "לא נחשוש להילחם מהאופוזיציה"
ח"כ מיקי זהר , צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאן יילך האולטימטום של אביגדור ליברמן? לאחר שהודיע אמש בראיון לחדשות 12 כי ייפגש עם נתניהו ועם גנץ, ו"יילך עם מי שיסכים להתפשר", בליכוד תוקפים הבוקר (א') את יו"ר ישראל ביתנו וטוענים כי הוא מוכן להקים ממשלה עם הרשימה הערבית המשותפת ועם השמאל, וטוענים כי הבחירה שלו תצביע האם הוא בשמאל או בימין.

השר זאב אלקין אמר הבוקר בחדשות 12 כי ליברמן למעשה לא מציע שום דבר לליכוד באולטימטום שהציב. לדבריו, "ליברמן רוצה שניפרד מהחרדים, אבל אם ניפרד מהחרדים וליברמן יצטרף אלינו לא תהיה ממשלה, לכן בפועל הוא לא מציע לנו שום דבר". עוד אמר השר אלקין כי האיום של ליברמן "ריק מתוכן", ותקף אותו בטענה כי בהליכה עם גנץ הוא מוכן למעשה לתמוך בממשלה עם הרשימה המשותפת: "ליברמן שדיבר פעם על נאמנות מוכן להקים ממשלה עם אחמד טיבי", האשים אלקין.

בהמשך הוסיף אלקין לתקוף את יו"ר ישראל ביתנו, ואמר בראיון לרדיו 103FM כי "המטרה של ליברמן היא להזיז את נתניהו? שיגיד את זה, הוא מתרץ את הכל באנטי חרדים".

מנגד, גם ח"כ מיקי זהר הביע חשש מהקמת ממשלה בתמיכת הערבים, אך גם שלח לליברמן גזר, בנוסף למקל: "ישנן החלטות שמכריעות קריירה פוליטית", כתב זהר בטוויטר. "אני סבור שההכרעה של ליברמן תקבע שלושה דברים: 1. האם ליברמן הוא מנהיג פרגמטי ואחראי או אחד שמונע משנאה. 2. האם ליברמן הוא שמאל או ימין. 3. האם ליברמן יוכל לחזור בעתיד לליכוד".

עם זאת כתב: "לא נחשוש להילחם מהאופוזיציה במקרה שחלילה תוקם ממשלת מיעוט ערבית".