אמיר אוחנה תוקף את המגנים: "מתי התור של בני סלע?

שר המשפטים זעם על הביקורת שהטיח בו ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ("בריון שכונתי"), וליאורה גלאט-ברקוביץ' ("עניין ההדלפות שונה היום"), ושאל "מתי התור של בני סלע?"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 07/11/19 13:15 ט בחשון התשפ

אמיר אוחנה תוקף את המגנים: "מתי התור של בני סלע?
שר המשפטים אמיר אוחנה, צילום: פלאש 90

אחרי הסערה שעוררו דבריו אמש (ד'), כאשר הפר צו איסור פרסום וחשף מעל בימת הכנסת פרטים מחקירתו של עד המדינה בתיק 4000, ניר חפץ, שר המשפטים אמיר אוחנה תוקף את המבקרים.

הבוקר התראיין ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, בכמה תחנות רדיו, ותקף את אוחנה על הפרת צו איסור הפרסום. בראיון לרדיו ירושלים אמר אולמרט ע לאוחנה כי מדובר ב"בריון שכונתי". לדברי אולמרט, "הוא הובא לתפקיד הזה, שהוא לא מתאים לו ולא ראוי לו במטרה אחת - כדי לנסות לזנב בכל גורמי אכיפת החוק".

ליאורה גלאט-טראוב, לשעבר גלאט-ברקוביץ', שהיתה בכירה בפרקליטות והורשעה בהדלפות מחקירותיו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, התראיינה הבוקר ל'כאן' ואמרה כי  "עניין ההדלפות שונה היום. יש ראש ממשלה שהוא אלוף הספינים ומטה את הציבור ואת היועמ"ש ומהעיקר", וכי  "אין פה בכלל חקירה, כבר היה שימוע. עובדי מדינה לא צריכים להוציא חומר בזמן חקירה, אבל יש מקרים יוצאי דופן".

בתגובה לדברי השניים תקף שר המשפטים בטוויטר וכתב: "עד כה הובאו לאולפני הרדיו והטלוויזיה כדי לגנות אותי אביר איכות השלטון האסיר המשוחרר אהוד אולמרט וחסידת טוהר המידות העבריינית המורשעת ליאורה גלאט ברקוביץ'.

"מתי התור של בני סלע?"