גנץ: אחדות היא לא גוש או בלוק

בנאומו בוועידת הליגה נגד השמצה, יו"ר כחול לבן ח״כ בני גנץ אמר כי הוא עושה כל מה שאני יכול מעל ומתחת לפני השטח כדי למנוע בחירות נוספות. 

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/11/19 10:34 ז בחשון התשפ

גנץ:  אחדות היא לא גוש או בלוק
גנץ נואם בועידת הליגה נגד השמצה, צילום: ללא קרדיט

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ נאם בוועידת ישראל ללכידות חברתית של הליגה נגד השמצה. גנץ ממשיך לעקוץ את נתניהו על סירובו לממשלת אחות ממניעיו האישיים. גנץ הדגיש כי "אחדות איננה בלוק שבו כולם חושבים כאחד ופועלים למען איש אחד. אחדות מתקיימת כשכל הצדדים מניחים את האינטרסים האישיים בצד, ופועלים ביחד למען עתיד המדינה, למען עתיד כולנו. פרס ושמיר הבינו שאחדות היא לא גוש או בלוק, אלא הנחת האינטרסים האישיים בצד"

גנץ הוסיף: "80% מאיתנו בחברה הישראלית מסכימים על 80% מהסוגיות, ועל השאר אפשר להתווכח, אבל אסור לגרור את ישראל לעוד מערכת בחירות ולזרוק מיליאדים לפח. עבורי אחדות היא ההבנה שלכולנו כאן מטרה אחת בלבד- טובתה של מדינת ישראל ושל אזרחי ישראל.

בבחירות האחרונות בחרו רוב אזרחי ישראל באחדות, בשעה שיש מי שעסוקים באינטרסים האישיים והמשפטיים שלהם. אני עושה הכול- מעל וגם מתחת לפני השטח על מנת לממש את הבחירה הזאת ולמנוע עוד מערכת בחירות שתשרת את הפילוג. בחירות שישרתו פילוג ויביאו עלינו עוד גל עכור של שנאה. יש לנו הרבה אתגרים במדינה הנפלאה הזאת. עלינו להתחיל לעבוד ביחד למענה".

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן