נתניהו תוקף את גנץ: "לא שמעתי תשובה לאף שאלה"

ראש הממשלה שוחח עם ראשי גוש הימין, ועדכן אותם במשא ומתן להקמת ממשלת אחדות עם כחול לבן: "אנחנו הסכמנו לוויתורים רבים. כחול לבן דוחים את צוות המו"מ שלנו מיום ליום". כחול לבן: "נתניהו לא רוצה אחדות"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 04/11/19 17:00 ו בחשון התשפ

נתניהו תוקף את גנץ: "לא שמעתי תשובה לאף שאלה"
ראשי גוש הימין בפגישתם בכנסת, צילום: הותר לשימוש

מה יהיה עם הקמת הממשלה? ראש הממשלה נתניהו נפגש הערב (ב') בכנסת עם ראשי סיעות גוש הימין, ועדכן אותם על הנעשה - או הלא נעשה - במשא ומתן הקואליציוני להקמת ממשלת אחדות. נתניהו תקף את בני גנץ ואמר כי לא נתן לו תשובות לאף שאלה.

"אחרי הפגישה שלי עם גנץ סיכמנו על הודעה משותפת בתום הפגישה" אמר נתניהו לראשי גוש הימין בפגישה. "הוציאו הודעה, הוציאו תמונה, וחצי שעה אחר כך התחילו בכחול לבן לתדרך נגדנו בתקשורת. אנחנו הסכמנו לויתורים רבים, ביקשתי לשמוע תשובות מגנץ ולא שמעתי תשובה לאף שאלה. צוות המו״מ שלנו מנסה כבר יומיים להיפגש עם צוות המו״מ של כחול לבן אבל כחול לבן דוחים אותם מיום ליום - ועד עכשיו לא נקבעה פגישה".

בסיום הפגישה הוציאו ראשי הגוש הודעה משותפת בה נאמר: "לאור האתגרים הביטחוניים והלאומיים, ראשי סיעות המחנה הלאומי פונים ליו״ר כחול לבן ח״כ בני גנץ להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה לפי מתווה הנשיא ולהימנע מבחירות מיותרות.
כל ראשי הסיעות הבהירו שלא יצטרפו לממשלת מיעוט.
ראשי הסיעות חוזרים על התחייבותם שלא להיכנס לאף ממשלה שלא במשותף".

מכחול לבן נמסר בתגובה: "שיא האירוניה - יו"ר הליכוד מכנס את בלוק השיתוק ומפזר סיסמאות ריקות מתוכן. התנהלותו של נתניהו גם היום מוכיחה שהוא לא רוצה אחדות - אלא ממשלת חסינות. הדרך לממשלת אחדות רחבה וליברלית כפי שהעם רוצה ובחר פתוחה וידועה בפני נתניהו. אנו קוראים ליו"ר הליכוד ולהנהגת הליכוד להתעשת ולא לגרור את מדינת ישראל לבחירות מיותרות ויקרות בפעם השלישית".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן