גנץ נפגש עם עודה וטיבי: "מברכים על ההיסטריה בליכוד"

יו"ר כחול לבן נפגש עם ראשי הרשימה המשותפת, אחמד טיבי ואיימן עודה, במסגרת הניסיונות להקים קואליציה. עודה: "נשארים נאמנים לערכי השלום והשוויון וכמו תמיד מברכים על ההיסטריה של הליכוד"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 31/10/19 18:59 ב בחשון התשפ

גנץ נפגש עם עודה וטיבי: "מברכים על ההיסטריה בליכוד"
גנץ עם עודה וטיבי, צילום: אופק אבשלום

המאמצים של כחול לבן להקים ממשלה בראשות בני גנץ נמשכים. לאחר הפגישה עם הליכוד בבוקר, אליה הצטרפו יאיר לפיד ובני גנץ, התקיימה אחר הצהריים פגישה בין יו"ר כחול לבן לראשי הרשימה הערבית המשותפת, איימן עודה ואחמד טיבי.

בהודעה המשותפת לכחול לבן ולרשימה המשותפת נאמר כי "הסתיימה פגישתם של יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') ח"כ בני גנץ, יו"ר הרשימה המשתפת ח"כ איימן עודה ויו"ר סיעת הרשימה המשותפת, ח"כ אחמד טיבי.
הפגישה התקיימה באווירה טובה ועניינית ונידונו בה הסוגיות השונות החשובות לחברה הערבית בדגש על הסוגיות האזרחיות שגנץ הבהיר כי טיפול בהן אינו תלוי בדבר".

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, כתב בטוויטר לאחר הפגישה: "במהלך הפגישה דנו בנושאים הבוערים בחברה הערבית בנוסף לאינטרסים המשותפים לכלל אזרחי המדינה. אנחנו נשארים נאמנים לערכי השלום והשוויון וכמו תמיד מברכים על ההיסטריה של הליכוד".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן