עורך דינו של פילבר: "לא הרגיש מוטרד"

בעוד המשטרה כבר פתחה בחקירה נגד יועצי נתניהו בחשד להטרדת עד המדינה שלמה פילבר, פרקליטו של פילבר, עו"ד דרור ארד איילון אומר כי מרשו לא הרגיש מוטרד לא בזמן אמת ולא בדיעבד

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/10/19 09:55 כט בתשרי התשפ

עורך דינו של פילבר: "לא הרגיש מוטרד"
לא חש מוטרד. פילבר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עו"ד דרור ארד איילון, פרקליטו של שלמה פילבר, התייחס  בגל"צ הבוקר (שני) לחקירת המשטרה את בכירי מטה הליכוד, בחשד להטרדת פילבר, המשמש עד מדינה בפרשת 4000: "פילבר לא הרגיש מוטרד בזמן אמת וגם לא בדיעבד. ההפגנה מול ביתו לא שונה משום מחאה אחרת מול משכנם של ממלאי תפקידים"

אתמול פורסם כי המשטרה חוקרת חשד להטרדת שלמה פילבר לשעבר מנכל משרד התקשורת שחתם על  הסכם עד המדינה נגד נתניהו בפרשת 4000. בימים האחרונים נחקרו באזהרה מספר גורמים, בהם בכירי מטה הליכוד, עופר גולן ויונתן אוריך, במעורבות בהטרדתו של עד המדינה פילבר, ומכשיריהם הניידים הוחרמו ע"י המשטרה

על פי החשד הגורמים מהליכוד יזמו את העמדתו של רכב מחוץ לביתו של פילבר ממנו נשמעו התבטאויות במערכת כריזה נגדו, על רקע היותו עד מדינה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. החקירה נפתחה באישור פרקליט המדינה שי ניצן והיועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. 

מטעמו של ראש הממשלה נמסר בתגובה: "הרדיפה לא נפסקת לרגע. עוד לא יבש הדיו על אלף העמודים של טענות ההגנה שהגישו פרקליטיו של ראש הממשלה בשימוע, וכבר חוקרים את כל סביבתו הקרובה של ראש הממשלה. המטרה ברורה: לנטרל את יכולתו של ראש הממשל להיאבק בדעת הקהל מול שיטפון ההדלפות הבלתי פוסק נגדו באמצעות פגיעה במקורביו. שערורייה".

עו״ד עמית חדד, פרקליטו של עופר גולן, מסר בתגובה כי "מדובר בהאשמות מופרכות וחסרות שחר שטוב היה אם לא היו נחקרות בכלל. בעוד שלמר גולן אסור להתבטא בנושא כדי שלא לשבש חקירה, דבר החקירה מודלף באופן לא חוקי. אין לנו ספק שבסופו של דבר התיק נגד מר גולן יסגר מהטעם הפשוט- הוא מעולם לא הטריד את עד המדינה פילבר או כל עד אחר".