יוגב על כניסת הבית היהודי לממשלת גנץ: "לא רלוונטי"

בתגובה לפרסומים כי בכחול לבן ינסו למשוך את הרב פרץ ומוטי יוגב לממשלתם, חבר הבית היהודי אומר כי אינו רואה היתכנות למהלך כזה: "זו מציאות שתסיים את חייה של המפלגה הציונית דתית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/19 10:23 כד בתשרי התשפ

יוגב על כניסת הבית היהודי לממשלת גנץ: "לא רלוונטי"
מוטי יוגב, צילום: פלאש 90

סיעת הבית היהודי תיכנס לממשלה בראשות גנץ? לא אם שואלים את ח"כ מוטי יוגב. לאחר פרסומים אמש כי בכחול לבן מנסים למשוך את שני הח"כים של המפלגה, הרב פרץ ויוגב, לממשלה בראשותם, על רקע הידידות בינם לבין בני גנץ וראשי כחול לבן, דוחה יוגב את התרחיש בפה מלא.

בראיון למנדי ריזל רדיו דרום אמר יוגב: "אינני רואה מציאות כזאת, זו מציאות שתפגע הציונות הדתית עד כדי מציאות שתהרוג או תסיים את חייה של המפלגה הציונית דתית".

יוגב הוסיף: "זה לא סוד שכולנו חברים, גם אני חבר מתקופות ארוכות בצבא, גם של בני גנץ, גם בוגי יעלון וגבי אשכנזי. לא רק חבר, אלא גם מעריך. יחד עם זאת, בעמדות המדיניות וביחסי דת ומדינה, זה לא רלוונטי. אנחנו חלק מגוש אחד, בוודאי עם האיחוד הלאומי. אנחנו רצנו ביחד, פעלנו ביחד. החתירה היא ליותר אחדות ולא ליותר פירודים".

"ככל שנוכל לא נתפצל, אלא נאחד. כך ניסיתי לפעול גם לגבי כלל מרכיבי 'ימינה', בטרם היא התפצלה. כך אני חושב גם לגבי הציונות הדתית, שאני חלק ממנה וחלק מנציגיה, שצריך לעשות כל מאמץ לאחד כוחות, בוודאי לא הפרד ומשול ופיצולים. השר בצלאל סמוטריץ מוכיח את כוחו כשר תחבורה, שפועל רבות בזמן הקצר וקולט את העניינים. אין שום סיבה שייפסל בשום סיבה כזאת או אחרת".