סמוטריץ': "עוצמה מפיצים פייק ניוז". בן גביר: "בימינה איבדו את העשתונות"

הספינים של יום הבחירות כבר פה. בימינה טוענים כי עוצמה יהודית מפיצים הודעה שקרית בשם העיתונאים דפנה ליאל, שמיהרה להבהיר כי ההודעות לא בשמה. בעוצמה יהודית אומרים: "לא אתפלא אם בצלאל סמוטריץ' עומד מאחורי הזיוף הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/09/19 10:54 יז באלול התשעט

סמוטריץ': "עוצמה מפיצים פייק ניוז". בן גביר: "בימינה איבדו את העשתונות"
בן גביר וסמוטריץ'. כבר לא חברים, צילום: פלאש 90

יום הבחירות הגיע ואיתו הספינים התורנים. אחרי זיוף הציטוט של השר זאב אלקין אתמול ושל פרופ׳ ישראל אומן כעת מפיצים בעוצמה יהודית פייק חדש של כתבת חדשות 12 - דפנה ליאל. מי שחשף את הזיוף היה שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', שווידא באופן פרטי מול ליאל האם יש אמת בהודעה, שהתבררה כשקרית. בעוצמה יהודית אומרים: "סמוטריץ' שקד ובנט איבדו את העשתונות ובמקום להביא קולות הם פוגעים בימין".

בהודעות המופצות נכתב בשמה של ליאל כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו אומר בשיחות סגורות: 'הסחף לכיוון עוצמה יהודית יציל את גוש הימין'. כתבת הכנסת של חדשות 12 מיהרה להבהיר בחשבון הטוויטר שלה כי ההודעות שמופצות הן פייק. 

צילום: ללא

יו"ר רשימת עוצמה יהודית לכנסת, עו"ד איתמר בן גביר אומר בתגובה: "לא אתפלא אם בצלאל סמוטריץ' עומד מאחורי הזיוף הזה, שניתן לזהות מיד שמדובר בזיוף. מהבוקר אנשי ימינה לא מפסיקים להפיץ שקרים, לתדרך נגדנו, מורידים לנו שלטים ולא מפסיקים לירות בנגמ"ש. סמוטריץ' שקד ובנט איבדו את העשתונות ובמקום להביא קולות הם פוגעים בימין. אנחנו לא נכפיש ולא נפעל בשיטה שלהם. לכולם ברור שאם עוצמה בכנסת סמוטריץ' יהיה שר ולא יו"ר ועדה".

ההודעה שמופצת מטעמו של ישראל אומן

ההודעה שמופצת מטעמו של ישראל אומןצילום: צילום מסך