נתניהו: אם לא אצליח להרכיב ממשלה - אחזיר את המנדט לנשיא

ראש הממשלה הבהיר בראיון ברדיו דרום כי יחזיר את המנדט לנשיא, שלא כמו בבחירות הקודמות: "יש חוקים". ביהדות התורה דווקא לא פוחדים ממערכת בחירות שלישית במספר: "לא אשב עם לפיד", אמר סגן השר ליצמן

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 15/09/19 11:19 טו באלול התשעט

נתניהו: אם לא אצליח להרכיב ממשלה - אחזיר את המנדט לנשיא
יחזיר את המנדט? נתניהו מקבל את המנדט מריבלין בפעם הקודמת, צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

האם בניגוד לבחירות הקודמות, בהן לא הצליח להרכיב ממשלה ופיזר את הכנסת, ראש הממשלה נתניהו יחזיר את המנדט לנשיא המדינה, אם ייכשל בהרכבת ממשלה בסיבוב הקרוב? בראיון הבוקר (א') ברדיו דרום, במסגרת סבב הראיונות שהוא עורך ערב הבחירות, כפי שנהג תמיד, אמר נתניהו כי לא תהיה לו ברירה אלא להחזיר את המנדט.

"מה זאת אומרת? יש לי ברירה? יש חוקים". השיב נתניהו לשאלת המראיין דוד יוסוב. יש לציין כי בכל הראיונות עד עכשיו התחמק ראש הממשלה מלהשיב לשאלה האם יחזיר את המנדט, והתמקד בשאלה מה יקרה אם לא יקבל את המנדט מהנשיא.

יעקב ליצמן

בחירות בפעם השלישית? למה לא? סגן השר יעקב ליצמןצילום: פלאש 90

מנגד, ביהדות התורה דווקא לא ממהרים להתחייב. סגן השר יעקב ליצמן אמר הבוקר בראיון לשמואל בן צבי ב'חדשות JDN', כי אם יהיה צורך, יצביע גם בעד בחירות בפעם השלישית: "אני לא אהסס להצביע עוד פעם בעד הבחירות, עם לפיד אני לא אשב", אמר ליצמן.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן