נתניהו: "קורא לליברמן להתעשת ולתמוך בחוק המצלמות"

לקראת הדיון במליאת הכנסת על חוק המצלמות, שלא צפוי לעבור עקב התנגדות ישראל ביתנו, קורא נתניהו לאביגדור ליברמן לתמוך בחוק: "אם לא תגיע להצביע, זאת הוכחה נוספת לכך שחברת לממשלת השמאל של לפיד-גנץ"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 11/09/19 10:04 יא באלול התשעט

נתניהו: "קורא לליברמן להתעשת ולתמוך בחוק המצלמות"
הדיון בוועדה על חוק המצלמות, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חוק המצלמות צפוי לעלות אחר הצהריים (ד') לדיון ולהצבעה במליאת הכנסת, אך לא צפוי להיות מאושר, עקב התנגדות מפלגת ישראל ביתנו. יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן אמר בתחילת השבוע כי מפלגתו תתנגד לחוק: "מה שעושה נתניהו זה לא חוק פיקוח על הבחירות, זה חוק שיבוש הבחירות - חוק גניבת הבחירות", טען.

ראש הממשלה נתניהו קורא הבוקר לליברמן לתמוך בחוק, ואם לא יעשה כן - משמעות הדבר תהיה בממשלת שמאל של גנץ ולפיד עם הערבים, כך נתניהו: "חוק המצלמות עולה להצבעה היום בעוד כמה שעות. ליברמן הודיע שיתנגד לחוק, לא יבוא להצבעה ובכך יפיל את החוק. אם ליברמן וסיעתו יבואו להצביע, יהיה הרוב הדרוש להעביר את החוק ברוב של יותר מ-61 ח"כים".

לדברי נתניהו, "אני קורא לליברמן להתעשת, לא לחבור ללפיד-גנץ אחמד טיבי ואיימן עודה, להגיע לכנסת ולהצביע בעד החוק החשוב הזה שימנע זיופים וגניבת בחירות. ליברמן, אם לא תגיע להצביע, זאת הוכחה נוספת לכך שחברת לממשלת השמאל של לפיד-גנץ והמפלגות הערביות. ההחלטה בידיך".