"זכותי להיות דתי": קמפיין הנוער של 'ימינה' יוצא לדרך

פעיל נוער ימינה, חנניה בן שמעון, מסביר לכיפה מה עומד מאחורי ההחלטה להוציא ליין חדש של צמידים, עליהם תכתב ההצהרה: 'זכותי להיות דתי'

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/09/19 18:29 ט באלול התשעט

"זכותי להיות דתי": קמפיין הנוער של 'ימינה' יוצא לדרך
צילום: ללא

נוער ימינה יוצא בקמפיין חדש הכולל ליין צמידים חדש עליהם נכתב 'זכותי להיות דתי'. חנניה בן שמעון, פעיל במטה הנוער של המפלגה, המוככב מנוער הבית היהודי, נוער האיחוד הלאומי ונוער הימין החדש, הסביר לכיפה מה עמד מאחורי ההחלטה. 

"לא הרגשנו שאנחנו צריכים להצהיר שאנחנו דתיים, הרגשנו שאנחנו צריכים להגן על הזכות שלנו להיות דתיים ולחיות על פי אמונתנו", אומר חנניה והוסיף: "לא פעם ולא פעמיים ,רק בשנה האחרונה, תקפו ופסלו בבית המשפט, בתקשורת והמדיה-את אמונתנו, דתינו, מנהגינו ואורחות חיינו. החל מכיסוי הראש של המנחה ביום העצמאות עובר בשירות הלאומי וכלה בזכותינו להנות על פי אמונתנו במופע נפרד".

בן שמעון התייחס לפייק ניוז בכתבה שיצאה נגד הרב אסף נאמבורג המלמד במכינה של הרב פרץ: "כל זה מתגמד אל מול המתקפה של פוליטיקאים ומובילי ציבור בתקופה האחרונה עלינו, על רבינו ועל מוסדותינו. מתקפה שמוכיחה שיש חלק בעם שנוח לו להניף על דגלו את זכות הדיבור והמחשבה רק כשזה מתאים להם, וכשזה לא-הם ינסו לעשות לנו חינוך מחדש".

עוד אמר בן שמעון : "לכן יצאנו לקמפיין שכולל שני כיוונים-גם לחזק את הציבור שלנו כנגד המתקפות, ההסתה והחינוך המחודש שמנסים לעשות לנו. וגם כנגד אותם אנשים אשר מסיתים, ומנסים לחנך אותנו מחדש לדרכם "הנאורה" והנכונה. דרך הצמיד החדש אנחנו באים ואומרים-זו זכותינו ורצוננו, ואנחנו לא מוכנים להתפשר על כך ולא צריכים שתצילו אותנו מעצמנו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן