ברית אחים? בנט תוקף את לפיד

יו"ר יש עתיד אמר שהרב רפי פרץ צריך לגנות דברים של הרב טאו. בנט נחלץ לטובת יו"ר הבית היהודי ואמר ללפיד: "הפסק לירות צרורות שנאה"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 09/09/19 09:20 ט באלול התשעט

ברית אחים? בנט תוקף את לפיד
כבר מזמן לא אחים, צילום: פלאש 90. גרשון אלינסטון

בכיר כחול לבן, ח"כ יאיר לפיד הגיב הבוקר (ב') על הדרישה של שר החינוך, הרב רפי פרץ מערוץ 13 להתנצל על פרסום הכתבה של עמרי מניב, ואמר כי קודם, פרץ צריך לגנות דברים של הרב צבי טאו. נפתלי בנט נכנס לתמונה וענה ללפיד: "גם לי יש מחלוקות מסוימות עם הרב רפי, אבל בחייך—איך תסתכל במראה לאחר קמפיין שנאה רעיל כל-כך?".

הדברים של לפיד ובנט נאמרים כאמור בעקבות פרסום התחקיר אודות כתבתו של כתב החינוך של חדשות 13 עמרי מניב. בתחקיר נחשף כי כתבתו של מניב אינה מדויקת כלל. בכתבה, הציג מניב את הרב נאומבורג ואת מכינת עצמונה, שבראשה עמד שר החינוך כמקום שמחנך לאי גיוס ולאי קבלת החברה החילונית כחברה לגיטימית במדינת ישראל. כעת, כשנחשפו השיעורים המלאים - דרש שר החינוך פרץ התנצלות.

הבוקר, ח"כ לפיד צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לפני שרפי פרץ דורש שיתנצלו בפניו, קודם שיגנה את הרב טאו שכתב שהחילונים מנסים להכניס פדופיליה ומשכב בהמה לגני הילדים. זו הישיבה שלך. זה הרב שלך. אתה לא יכול להמשיך להיות שר החינוך אפילו דקה נוספת". בעקבות הדברים של יו"ר יש עתיד, נפתלי בנט תקף את שותפו לממשלה לשעבר ואמר: "אדון לפיד, הפסק לירות צרורות שנאה". 

בנט המשיך ואמר: "למה, לשיטתך, הרב רפי פרץ, תא״ל טייס מסוקים, שאוהב כל יהודי, דתי, חילוני, חרדי ומסורתי, לא יכול להיות שר חינוך אפילו עוד דקה?", שאל בנט את לפיד. "הרי פורסם אמש שהכל היה שקרים אגב, גם לי יש מחלוקות מסוימות עם הרב רפי, אבל בחייך—איך תסתכל במראה לאחר קמפיין שנאה רעיל כל-כך? הכל כשר בכדי לקושש עוד קול אנטי דתי? אגב, איפה חילי טרופר ויועז הנדל, דתיי מפלגת ״כחול לבן״? אתם הרי יודעים יפה איזו שפיכות דמים עושים פה. אני סרוג גאה"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן