הרב פרץ: "אנחנו נמצאים תחת מתקפה אכזרית על הערכים שלנו"

שר החינוך מתייחס להתקפות נגד דבריו במכינת עצמונה ותוקף חזרה את המחנה הדמוקרטי: "אם בן גוריון היה בחיים הוא היה מעדיף אותי בתור שר חינוך ולא את הפייק ניוז משלישית גשר הירקון"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 29/08/19 15:24 כח באב התשעט

הרב פרץ: "אנחנו נמצאים תחת מתקפה אכזרית על הערכים שלנו"
שר החינוך הרב רפי פרץ, צילום: גילי יערי, פלאש 90

שר החינוך, הרב רפי פרץ התייחס היום (ה') לידיעה שפורסמה השבוע לפיה, בשיעורים שהעביר אמר כי אסור להתקרב לחילונים. "בני הציונות הדתית היקרים, אנחנו נמצאים תחת מתקפה אכזרית על הערכים שלנו. קמפיין מתוזמן היטב נגד יהדות ומורשת. לקחו בפינצטה קטעי שיעורים ומוציאים מהקשרם ומשתמשים בזה נגדנו". אמר שר החינוך.

לפי הפרסום בחדשות 13, בשיעורים שהעביר הרב רפי פרץ במכינת עצמונה אמר כי: "אנחנו בצעדי ענק של החזרת הנבואה לישראל, במקום אוניברסיטאות יהיו בתי ספר לנבואה, לאט לאט אנחנו נגיע גם לזה".

היום מתייחס שר החינוך, הרב רפי פרץ לפרסום ואומר כי מדובר בקמפיין מתוזמן היטב נגד יהדות ומורשת. "אמש בחדשות 13 הצטרפו לקמפיין של להקת הפייק ניוז מהמחנה הדמוקרטי, לקחו בפינצטה קטעי שיעורים ומוציאים מהקשרם ומשתמשים בזה נגדנו. המכינה שלנו מחנכת לאהבת ישראל, את הדרך הזו של המכינה אנחנו נכניס גם לבתי הספר בישראל. אני בז לאנשים שמנסים להכניס מקלות בגלגלים לצרכים ציניים, פוליטיים, לא יצלח להם". כך כתב בדף הפייסבוק שלו.

פרץ ממשיך ואמר כי אין טענה הזויה יותר מכך שהמכינה מעודדת לא ללכת לצה"ל. "יש לנו 100% גיוס לצה"ל, 85% ליחידות קרביות מהטובות ביותר. 13 חללים של המכינה שנהרגו בפעילויות מבצעיות ומלחמות, ביניהם גם אוריאל ואלירז פרץ ז״ל, עליהם תגידו שהם חונכו לא ללכת לצבא? אין טענה הזויה ומופרכת מזו. כל מי שמכיר את המכינה ופועלה יודע שאין קשר בין מה שפורסם לבין מה שהיה במכינה".

"יש פה קמפיין הסתה של השמאל האנטי-דתי והפוסט ציוני נגד הציונות הדתית ונגד כל מה שקשור ליהדות ומסורת", אומר שר החינוך. "הם מנסים להגדיל את הקרעים ואנחנו מאחים אותם. הם מפיצים שנאה ואנחנו אהבה. אהבה למולדת, לשורשים, לתנ״ך, לאדמה. אני יכול לומר לכם, אם בן גוריון היה בחיים הוא היה מעדיף אותי בתור שר חינוך ולא את הפייק ניוז משלישית גשר הירקון של המחנה הדמוקרטי. אנחנו נמשיך עם האמת שלנו והם ימשיכו להפיץ שנאה. האהבה והערכים שלנו ינצחו".