פייגלין: "מתקדמים להסכם לפיו אני מוותר על הריצה"

יו"ר זהות נפגש עם ראש הממשלה, ואישר כי ישנה התקדמות לקראת פרישה של זהות תמורת קידום רפורמה בתחום הקנאביס. הליכוד: "יש התקדמות, עדיין לא הושג הסכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/08/19 13:21 כז באב התשעט

 פייגלין: "מתקדמים להסכם לפיו אני מוותר על הריצה"
פייגלין. רץ לבד, צילום: פלאש 90

מפלגת זהות בדרך לפרישה. ‏יו"ר המפלגה משה פייגלין נפגש עם ראש הממשלה נתניהו, ולאחר הפגישה אמר בגל"צ כי  "נפגשתי עם ראש הממשלה כעת, אנחנו מתקדמים להסכם לפיו אני מוותר על הריצה בתמורה לתפקיד בממשלה".

פייגלין הסביר כי הגיע עם ראש הממשלה להבנות בצעדים לקראת לגליזציה של קנאביס: "העיקר: נפתח את שוק הקאנביס. אביא את ההסכם למתפקדי זהות ונחליט. נוצרה הזדמנות לא צפויה - להפוך את מה שנראה היה ככישלון להצלחה גדולה".

פייגלין ונתניהו. יהיה הסכם?

פייגלין ונתניהו. יהיה הסכם?צילום: פלאש 90

מהליכוד נמסר כי "ראש הממשלה נתניהו משקיע מאמצים אדירים במטרה למנוע בזבוז קולות בימין. יש התקדמות משמעותית בין הליכוד לבין פייגלין וזהות. עדיין לא הושג הסכם וכשיושג - נפרסם אותו. עיקרו של ההסכם עם פייגלין נוגע למדיניות של כלכלה חופשית".

על פי דיווח בגל"צ, פייגלין דרש בנוסף את תפקיד שר האוצר, וכי בליכוד שוקלים להציע לו את תיק הבריאות, מה שצפוי להוות פשרה שתהיה מקובלת עליו. מהליכוד מסרו בתגובה לפרסום כי "לא דובר על תיק ספציפי וממילא ההסכם עוד לא נסגר". מזהות לא נמסרה תגובה לפרסום.

אמש הצהיר פייגלין בכנס של מפלגת זהות כי הוא לא יפרוש מהמירוץ: "כל הזמן מופעלים לחצים ופיתויים, וגם פייק כמו זה שאני מודיע על פרישה. אני מההבטחה שלי לא חוזר".