פייגלין: "אני לא פורש"

למרות הלחצים לפרוש, יו"ר מפלגת זהות מכריז כי מפלגתו תרוץ עד הסוף. "צר לי לאכזב את מי שאולי ציפה לדבר הזה, אני לא פורש רבותיי"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 27/08/19 22:01 כו באב התשעט

 פייגלין: "אני לא פורש"
פייגלין, צילום: פלאש90

על אף כל הפרסומים להצעות שקיבל מראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר מפלגת זהות, משה פייגלין, הודיע הערב (ג') לתומכיו כי לא יפרוש: "מהצהריים אני שומע בתקשורת שאודיע פה על פרישה. צר לי לאכזב את מי שאולי ציפה לדבר הזה, אני לא פורש רבותיי". את הדברים אמר פייגלין בכנס פתיחת הקמפיין של המפלגה.

בפתח דבריו התייחס פייגלין לפרסומים בימים האחרונים, לפיהם מופעלים עליו לחצים כבדים לפרוש מהבחירות כדי שגוש הימין לא יאבד קולות. לפייגלין הוצע בין היתר תיק כלכלי בממשלה, קידום נושא הלגליזציה וכיסוי חובות המפלגה. יו"ר המפלגה הודה כי אכן מופעלים עליו לחצים "אדירים", כלשונו, לפרוש מהמירוץ. "כל הזמן מופעלים לחצים ופיתויים, וגם פייק כמו זה שאני מודיע על פרישה. אני מההבטחה שלי לא חוזר", הבהיר.

פייגלין הוסיף ואמר כי: "החזון והתקווה שזהות נטעה נמצאים כאן כדי להישאר. כן אחוז חסימה או לא, יש לנו מצע שבא לשרת את העם כולו. אני לא מתכוון להפר את ההבטחה שנתתי לכולכם שזהות תהיה שם ביום הבוחר".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן