הרב פרץ ויתר על הקבינט לטובת שיחה עם מנהלים: "בעצה אחת עם ראש הממשלה"

שר החינוך נפגש עם מנהלים במחוז צפון, ואמר כי "הייתי צריך להיות בקבינט אבל כשעל כף המאזניים נמצא החינוך, החלטתי לבוא לכאן - אתם החוסן של ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/08/19 14:16 כה באב התשעט

הרב פרץ ויתר על הקבינט לטובת שיחה עם מנהלים: "בעצה אחת עם ראש הממשלה"
הרב רפי פרץ בכנס, צילום: חורחה נובומינסקי

שר החינוך הרב רפי פרץ נפגש היום (ב') עם מנהלים במחוז צפון, במקום להשתתף בישיבת הקבינט. הרב פרץ אמר, "מי שחולם אמיתי הוא גם לוחם. אנחנו לוחמים וחולמים על החינוך בישראל, אנחנו לא נשארים באוויר, אנחנו יודעים להפוך את זה לדרך חיים."

עוד הוסיף, "אני בא מלילה של צבע אדום בעוטף עזה, שם אני גר. בדרך עברתי דרך הנכדה שלי שלצערי לא אוכל להיות איתה ביום הראשון, אז היום הלכתי לכיתה א' מדהימה בכפר הרא"ה שם היא תלמד. ראיתי מקום מקסים."
 
על המצב הבטחוני אמר, "הייתי צריך לא להיות כאן, הייתי צריך להיות בקבינט המדיני-בטחוני, שדן בסוגיות הביטחוניות שנמצאות היום על סדר יומה של מדינת ישראל. סוגיות לא פשוטות, גם בעוטף, גם ביהודה ושומרון, גם בלבנון ובסוריה. אני אומר לכם כאן, מדינת ישראל לא תאפשר לאף מדינה לפגוע בריבונותה, בין אם זו איראן או שלוחותיה. לא ניתן לחיזבאללה להתעצם.  

בעצה אחת עם ראש הממשלה, אמרתי לו שאני הולך להיפגש עם 700 מנהלים במחוז צפון, אמרתי קצת פחות מדי, יש פה 800 ואפילו 900. אני חושב שעל סוגיית המאזניים בטחונה של ישראל, בעצה אחת איתו – אני כאן איתכם. אתם החוסן הלאומי של ישראל. הערכים שלנו, הרעות, המסירות וההתנדבות שאתם מחנכים אליה - היא שתנצח."

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן