בן גביר תוקף את שקד: "שום שינוי בבית המשפט העליון"

ראשי עוצמה יהודית מקיימים מסיבת עיתונאים בתגובה לפסילת מרזל וגופשטיין בידי בית המשפט. מרזל: "הרעה הכי גדולה של מדינת ישראל זה בית המשפט העליון"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 26/08/19 10:47 כה באב התשעט

בן גביר תוקף את שקד: "שום שינוי בבית המשפט העליון"
ראשי עוצמה יהודית, צילום: פלאש 90

לאחר פסילתם של בנצי גופשטיין וברוך מרזל מהתמודדות לכנסת, על ידי בית המשפט העליון אמש, מקיימים במפלגת עוצמה יהודית מסיבת עיתונאים. מס' 1 ברשימה, איתמר בן גביר, תקף את שרת המשפטים לשעבר איילת שקד, ואמר כי "שקד היתה שרת משפטים ארבע שנים ועולם כמנהגו נוהג. דינה זילבר ושי ניצן מעולם לא היו חזקים יותר. לא ראינו שום שינוי בבית המשפט". הוא הוסיף כי "בית המשפט העליון הוא עדיין סניף של מרצ".

המועמד שנפסל, ברוך מרזל, תקף את בית המשפט ואמר כי "הרעה הכי גדולה של מדינת ישראל זה בית המשפט העליון".

בן גביר אמר במסיבת העיתונאים כי שוחח הבוקר עם לשכת ראש הממשלה: "העברתי מסר ללשכת נתניהו שלא יקרה שום דבר אם לליכוד או לימינה לא יהיה עוד מנדט. ארבעת המנדטים של עוצמה יהודית הם אלו שיובילו להקמת ממשלת ימין" עוד הוסיף בן גביר "עם כל הכבוד לרוני ססובר, מקום 9 ברשימת ימינה שככל הנראה תכנס לכנסת רק בעזרת החוק הנורווגי, ארבעת המנדטים של עוצמה יהודית הם אלו שיקימו כאן ממשלת ימין"

עוד אמר בן גביר כי השמאל ובג"צ פעלו לפעול את עוצמה יהודית כי הם מבינים שאנחנו גלגל ההצלה של ממשלת הימין. "גם השמאל יודע כי אין ממשלת ימין בלי עוצמה יהודית" אמר בן גביר.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן