בן גביר מגיב להורוביץ: "הרב שמואל אליהו צריך להיות הרב הראשי לישראל"

בתגובה לדבריו של יו"ר המחנה הדמוקרטי נגד רב העיר צפת, אומר מס' 1 בעוצמה יהודית כי "בזמן שבמחנה הדמוקרטי מדברים על אומץ, הרב שמואל אליהו הוא בין הרבנים היחידים שיש לו באמת את האומץ להגיד את דעת התורה האמיתית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/08/19 18:18 כד באב התשעט

בן גביר מגיב להורוביץ: "הרב שמואל אליהו צריך להיות הרב הראשי לישראל"
איתמר בן גביר, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

מס' 1 ברשימת עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, הגיב אחר הצהריים (א') לדבריו של יו"ר המחנה הדמוקרטי, ניצן הורוביץ, שהשתלח ברב העיר צפת, הרב שמואל אליהו, וכינה אותו "גזען עם תפקיד".

לדברי בן גביר, "עוצמה יהודית תפעל בכנסת הקרובה על מנת למנות את הרב שמואל אליהו לתפקיד הרב הראשי הבא של מדינת ישראל" עוד הוסיף: "בזמן שבמחנה הדמוקרטי מדברים על אומץ, הרב שמואל אליהו הוא בין הרבנים היחידים שיש לו באמת את האומץ להגיד את דעת התורה האמיתית מבלי לפחד כלל".

הרב שמואל אליהו

הרב שמואל אליהוצילום: צילום מסך

עוד אמר עו"ד בן גביר: "בפעם הקודמת נפגע מינויו של הרב אליהו לתפקיד זה עקב התעקשותם של בנט ושקד לפעול למען בחירתו של הרב דוד סתיו. מהלך שגרם לכך שלמדינת ישראל לא יהיה רב ציוני דתי, כפי שכבר היה בעבר. בכנסת הבאה אנחנו בעז"ה נתקן את הטעות הזאת וכאמור נפעל לבחירתו של הרב אליהו".

הורוביץ פרסם הבוקר פוסט על הרב שמואל אליהו בו הוא קורא לרב "גזען", ומזהיר את הציבור החילוני מפניו: " הרב שמואל אליהו הוא הרב של העיר צפת. זה האיש שיצא נגד מכירת בתים לערבים, שמסית נגד להט"בים, נגד חיילות שמתגייסות לשירות קרבי, נגד שופטים בישראל. אבל שמואל אליהו הוא לא סתם גזען. הוא גזען שיש לו תפקיד. הוא מעורב עמוק עמוק בכל העסקנות הפוליטית של מפלגות הימין. את הברכה שלו איילת שקד הייתה צריכה לקבל כדי להתמנות ליו"ר איחוד הימין הקיצוני". כתב הורוביץ.

גם שר התחבורה סמוטריץ' הגיב לדברים וקרא להורוביץ: "של נעליך כשאתה מדבר על הרב שמואל אליהו".

גם יו"ר מפלגת נעם, הרב דרור אריה, הגיב להורוביץ וכתב: "הרב שמואל אליהו הוא אדם עדין רגיש ומוסרי מאין כמוהו. תודה רבה לניצן הורוביץ שפרסם את תמונתו כדי שילדי ישראל יכירו צורה של יהודי אמיתי שדואג לחינוך  של ילדי ישראל שדואג לזהות היהודית", פתח הרב אריה. 

יו"ר נעם הוסיף כי: "ניצן הורוביץ וחבריו מנסים להפוך את מדינת ישראל ממדינה יהודית ודמוקרטית למדינת כל אזרחיה שמנותקת מכל ערכי היסוד היהודיים". הוא פנה להורביץ ואמר: "הורוביץ, אתה לא תלמד את ילדי ישראל מה זו רגישות, מה זו מוסריות, את זה קיבלנו בהר סיני, כבד את אביך ואת אמך לא תרצח לא תנאף לא תגנוב. תפסיקו להסית", אמר. 

"נעם תדאג לקול הנורמלי והשפוי שרוב אזרחי מדינת ישראל רוצים. יהדות, תורה, כותל, משפחה נורמטיבית. 
נעם תשמיע את הקול הזה ונעם תדאג שבמדינת ישראל יכבדו אנשי רוח. הרב שמואל אליהו הוא איש רוח,  רב העיר צפת. טוב מאוד שפרסמתם את תמונתו שילדי ישראל ידעו שראוי להעריץ אותו", סיים.