מרב מיכאלי: אם עמיר פרץ יצטרף לנתניהו אשאר בחוץ

חברת הכנסת ממפלגת העבודה הצהירה כי היא לא מאמינה שמפלגתה תכנס לממשלת נתניהו, אולם גם אם כן היא לא תצטרף אליהם. במקביל ח"כ ביטן אמר על מפלגת העבודה: "הם חייבים להיות בקואליציה, אחרת כל ההבטחות שלהם לא שוות כלום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/08/19 11:51 כד באב התשעט

מרב מיכאלי: אם עמיר פרץ יצטרף לנתניהו אשאר בחוץ
מתחים במפלגת העבודה? ח"כ מיכאלי, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

חברת הכנסת מרב מיכאלי  (העבודה) דיברה אתמול (שבת) באירוע שבתרבות בבאר שבע, והבהירה כי גם אם מפלגת העבודה תכנס לקואליציה תחת ראש הממשלה בנימין נתניהו, היא לא תצטרף לאחת שכזו. כשנשאלה מיכאלי מה בכוונתה לעשות במקרה שיו"ר המפלגה, עמיר פרץ, ייכנס לממשלה וענתה: "אני לא מאמינה שפרץ יצטרף לממשלה כזו, אבל אני לא אצטרף לכזו".

בנוסף ח"כ מיכאלי הבהירה כי למרות הפערים בין גשר, בראשות אורלי לוי אבוקסיס ומפלגת העבודה, יו"ר גשר מחויבת לעקרונות מפלגת העבודה. "הייתי שותפה עם לוי במאבקים חברתיים ופמיניסטיים עוד לפני שהייתי חברת כנסת", סיפרה מיכאלי והוסיפה כי לוי מחוייבת לפתרון שתי המדינות לשני עמים, למרות שהייתה חברה ב"ישראל ביתנו".

במקביל, ח"כ ביטן אמר כי מפלגת העבודה בהחלט יכולה להיכנס לקואליציה הימנית: "קודם כל השתנו הח"כים שם. סתיו שפיר ושלי יחימוביץ התנגדו לכניסה לקואליציה כאדיאולוגיה, איפול לא כנגד הליכוד. מצד שני היא מפלגה חברתית. הם חייבים להיות בקואליציה, אחרת כל ההבטחות שלהם לא שוות כלום".