מועמד ימינה לא הורשה לעלות לתיבה בבית הכנסת בשל מועמדותו ברשימה

המועמד החרדי יואל שוורץ,הממוקם במקום ה-25 ברשימת ‘ימינה’ מספר על האירוע המקומם: "מאז התחברתי לתנועת ימינה אני נתון להתקפות, הכפשות והשפלות מכל מיני גורמים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/19 17:27 כ באב התשעט

מועמד ימינה לא הורשה לעלות לתיבה בבית הכנסת בשל מועמדותו ברשימה
חברי 'ימינה' באלקנה, צילום: ללא

יואל שוורץ,הממוקם במקום ה-25 ברשימת ימינה פרסם פוסט כי במוצאי שבת כשרצה לגשת לתיבה, לעילוי נשמת אמו שנרצחה בפיגוע בקו 2, נתקל בסירוב בגלל מועמדותו ברשימה.

שוורץ, תושב אלעד, כתב בפוסט המקומם: "אשתף ברשותכם מה עובר עלי מאז התחברתי לתנועת ימינה: אני נתון להתקפות, הכפשות והשפלות מכל מיני גורמים, שלמרבה הפלא רמת דתיותם הפנימית לא מרקיעה שחקים. אבל בעניין זה, שיואל שוורץ אדם חרדי נמצא וקשור לתנועה מיוחדת זו "ימינה" גורמת להם לעזות דקדושה לפגוע בו ולרדת לחייו ולחיי ילדיו. אוי, איזו רוח קדושה וטהרה נוחתת אליהם ממרומים,מפליא ביותר.

המועמד החרדי מטעם מפלגת ימינה סיפר על שארע: "במוצ"ש, באתי לגשת לתיבה לתפילת ערבית כנהוג בשבוע של אזכרה. ניגש אברך לתיבה ולא נתן לי לגשת להתפלל לע"נ אמי הי"ד. כאב לי. יצאתי החוצה מבית הכנסת  וב"ה התאסף ציבור גדול בחוץ ועשו מניין, ניגשתי לתיבה ואמרתי קדיש".

עוד הוסיף שוורץ: "מטבע הדברים היו אנשים שרצו למחות על העוול והרדיפות שקבוצת הסקריקים גורמים לי.שכל חטאי שאני תומך במפלגת ימינה ואני פועל אצל אנשים שבכל מקרה לא מצביעים למפלגות חרדיות שיצביעו טב. ביקשתי בתחנונים מידידי, לא להגיב. לא לדבר עם האברך ההוא וקבוצתו הסקריקים מטוב ועד רע, לע"נ אמי ליבא בת ר' יעקב גדליהו הי"ד. ובזכות שתיקה זו נזכה לישועה וברכה כל אחד בעניניו, וכמובן להצלחת התנועה".