נתניהו נגד סמוטריץ', גנץ הצטרף

שר התחבורה אמר כי שילוב נשים לוחמות פוגע במבצעיות של צה"ל ובכושר הלחימה שלו. ראש הממשלה הגיב: "שירות נשים בצה"ל לא פוגע בביטחון ישראל - הוא תורם לביטחון ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/19 15:52 כ באב התשעט

נתניהו נגד סמוטריץ', גנץ הצטרף
לוחמת בצה"ל. אילוסטרציה, צילום: פלאש 90. אביר סולטן

סערת הבחירות החדשה? שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' אמר אחר הצהריים (ד') בראיון בגל"צ כי שילוב לוחמות פוגע בכשירות וביכולת המבצעית של צה"ל: "השירות ביחידות מעורבות הוא שירות פוגע במבצעיות של צה"ל, בכשירות שלו, ביכולת שלו לעמוד במשימות. הציפייה שלי מצה"ל שלא ינסה לקדם אג׳נדה".

בתגובה לדברים מיהר ראש הממשלה נתניהו להוציא הודעת נגד, והכריז כי הוא גאה בלוחמות צה"ל: "אני גאה בחיילות שלנו ובלוחמות שלנו שתורמות לביטחון ישראל. רק בשבוע שעבר הן סייעו לסכל פיגוע רצחני מכיוון רצועת עזה. שירות נשים בצה"ל לא פוגע בביטחון ישראל - הוא תורם לביטחון ישראל".

גם יו"ר כחול לבן, בני גנץ, תקף את סמוטריץ' על דבריו: "זה מה שמציע לכם חבר הקבינט סמוטריץ': חסינות תמורת אפליה והדרה של נשים. יש לי חדשות בשביל סמוטריץ ונתניהו- נשים יהיו בכל מקום שבו הן יכולות לתרום בצה"ל ובכלל. בים, באוויר וביבשה". אמר הרמטכ"ל לשעבר.

רמטכ"ל נוסף לשעבר וחברו של גנץ להנהגת כחול לבן, גבי אשכנזי, הצטרף אף הוא למתקפה ואמר כי "בהמשך למדינת ההלכה, אנחנו מתבשרים מסמוטריץ׳ על השלב הבא - מדינת ההדרה. עכשיו סמוטריץ׳ ומפלגתו, "שותפיו הטבעיים של נתניהו", מבהירים מה יקרה כאן בקואליציית ה-61. כרמטכ״ל לשעבר, אני גאה בשירותן של הנשים בצבא וקובע שאין תחליף לתרומתן בכלל המערכים לצה״ל ולביטחון המדינה".

לא שונא. נתניהו עם גנץ בימיו כרמטכ"ל

נתניהו עם גנץ בימיו כרמטכ"ל. מתקפה משולבתצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ח"כ יאיר לפיד, שותפם להנהגת המפלגה אמר: "‏האם לדעת חבר הקבינט סמוטריץ׳ גם רס״ר הדס מלכה ז״ל פגעה בכשירות צה״ל? מה לגבי קרן טנדלר ז״ל שהחיזבאללה הפיל את המסוק בו היתה בפעילות מבצעית? שיתנצל בפני הלוחמות המגינות על חיינו יום יום ושעה שעה או שיפוטר מיד מהקבינט".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן