המבוכה של הרבנות: "מעולם לא הסכמתי לתת גט"

לאחר שברבנות הודיעו כי סרבן הגט הפקיד ערבות והתחייב לקבל את פסיקת בית הדין בארה"ב, מתפרסמת הקלטה של הבעל שאומר במפורש: "מעולם לא דיברו איתי, הכל שקר. ה' יעניש אותם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/08/19 12:52 כ באב התשעט

המבוכה של הרבנות: "מעולם לא הסכמתי לתת גט"
הרבנות הראשית. ארכיון, צילום: פלאש 90

עדיין אין גט. לאחר סערת עיכוב הקבורה אמש, כשהרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, הורה לעכב קבורת אישה שבנה מסרב במשך שנים רבות לתת גט לאשתו.

לאחר מספר שעות הודיעו ברבנות כי הבעל הפקיד סכום כסף בבית הדין בארה"ב, והתחייב להתייצב בבית הדין לאחר הלוויה ו"לציית לפסקיו": "היות והצדדים נמצאים במדינות שונות ואין דרך להביאם לדיון באופן מיידי, הגיעו הצדדים להסכמה במסגרתה הופקדה התחייבות המגובה בערבות כספית בבית הדין, כי הבעל המעגן יגיע לדיון בהקדם בבית הדין ויציית לפסקיו. בשל כך כעת תובא האשה לקבורה בשעות הקרובות". נאמר בהודעה.

אך היום (ד'), מתפרסמת הקלטה באתר 'וואלה', בה נשמע הבעל אומר כי מעולם לא דיברו איתו מהרבנות, ומעולם לא התחייב לתת גט. יתרה מזו, הבעל טוען כי במשך שנים כבר מופקד הגט אצל רב בארה"ב, והאישה רק צריכה לבוא ולקחת אותו.

"אתם צריכים לדעת שהכל שקרים", הוא אומר בהקלטה שנשלחה לחבריו. "הם מעולם לא דיברו איתי, אני מעולם לא הסכמתי לתת את הגט. גט מחכה לה אצל הרב גששטנר, וברגע שהיא תבוא ותיקח אותו, ותשלים עם ההוראות של הרב גששטנר, היא תקבל את הגט שלה".

בהמשך הוא מוסיף: "אל תאמינו לתעמולה השקרית של הרבנות. הם חבורת שקרנים, שהשם יעניש אותם על זה".

מלשכת הרב לאו נמסר: "צר לנו כי אותו בעל מעגן אשר במשך למעלה מ-16 שנה מסרב לשחרר את אשתו מכבלי עגינותה, ממשיך בסירובו למרות הסיכומים שהושגו. אותו אדם אשר לא חס על אמו ולא על משפחתו, כאשר הוא אף נשא אישה שניה והמשיך בחייו. נשיא בית הדין הגדול ימשיך במלחמתו הבלתי מתפשרת בתופעת סרבנות הגט ויעשה כל שביכולתו, כולל סנקציות החמורות ביותר, בכדי לסיים כל מקרה עגינות שיגיע לפתחו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן