שקד: "אם בליכוד ימשיכו לתקוף אותנו זה אומר שפניהם לממשלת שמאל"

יו"ר ימינה דרשה מנתניהו, בביקור בגוש עציוון, להפסיק את המתקפות נגדם: "לא תהיה ממשלת ימין אם לא נהיה גדולים ומשמעותיים". בנט: "אם אנחנו מתייחסים לחלקים מארץ ישראל כסוג ב, לא צריך להתפלא שגם האויב עושה את זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/19 13:47 יז באב התשעט

שקד: "אם בליכוד ימשיכו לתקוף אותנו זה אומר שפניהם לממשלת שמאל"
שקד ובנט בגוש עציון, צילום: דוברות ימינה

יו"ר מפלגת ימינה איילת שקד ומספר 4 ברשימה נפתלי בנט, סיירו היום (א') בגוש עציון ודרשו מהליכוד לחדול מהמתקפה נגדם.

"בליכוד צריכים להתמקד בהגדלת גוש הימין, בטח שלא לתקוף אותנו", אמרה שקד בזירת פיגוע הדקירה בו נרצח דביר שורק הי"ד על ידי מחבלים.

לדבריה, "אם התקיפות יימשכו ההסבר היחיד הוא שפני נתניהו לממשלת שמאל. אנחנו נמליץ על בנימין נתניהו כי הוא העומד בראש מחנה הימין אבל לא תהיה ממשלת ימין אם לא נהיה גדולים ומשמעותיים". בהמשך אמרה כי "צריך להחיל את הריבונות על גוש עציון. זה קונצנזוס. צריך לנצל את התקופה שיש לנו נשיא אוהד בבית הלבן ולהחיל את החוק הישראלי".

דברים ברוח דומה אמר גם נפתלי בנט שציין כי "אם אנחנו מתייחסים לחלקים מארץ ישראל כסוג ב, לא צריך להתפלא שגם האויב עושה את זה". עוד הוא אמר כי "ההרתעה של מדינת ישראל נשחקת ומתרופפת. המחבלים תופסים יותר ויותר תעוזה מיום ליום. הגיע הזמן לעבור מאסטרטגיה של הכלה לאסטרטגיה של התקפה בלתי פוסקת על ראשי הטרור. אם לא נעשה את שינוי הכיוון הזה, נתעורר לפיגוע אסטרטגי או לחטיפת חייל".