ביטן נגד חוטובלי: "עשתה טעות"

יו"ר הקואליציה לשעבר לא אהב את דרישתה של סגנית השר שנתניהו ימנה אותה לשרה במקומו של חיים כץ שהתפטר: "זו הבעיה עם כל מיני ח"כים, שמה שמעניין אותם זה הקידום האישי שלהם. אם היא תמונה. מקבלים יותר קולות בגלל זה?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/19 10:20 יז באב התשעט

ביטן נגד חוטובלי: "עשתה טעות"
ח"כ דוד ביטן, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

ח"כ דוד ביטן מהליכוד תקף הבוקר (א') את סגנית השר ציפי חוטובלי, על שדרשה מנתניהו שימנה אותה לשרה במקומו של חיים כץ שנאלץ להתפטר בערבות כתב האישום שיוגש נגדו.

"ראש הממשלה יעשה נכון אם ישמור את התיק לכץ. זו הבעיה עם כל מיני ח"כים, שמה שמעניין אותם זה הקידום האישי שלהם", אמר ביטן בראיון לערוץ הכנסת.

סגנית השר חוטובלי

סגנית השר חוטובליצילום: דוברות משקד החוץ

ביום שישי האחרון, עם הודעתו הרשמית ל השר כץ על התפטרותו אמרה חוטובלי כי היא "מצפה מראש הממשלה למנות אותי לשרה. זהו רגע מבחן מול הציונות הדתית שהיא חלק מהליכוד. הציבור האיכותי הזה רוצה לראות ייצוג הולם סביב שולחן הממשלה משורות מפלגת השלטון".

יש לציין יו"ר הקואליציה לשעבר , ביטן, גם הביע בעבר את אכזבתו מכך שלאמונה לתפקיד שר בסבב המינויים האחרון, אך במקרה הזה הוא הצדיק את ראש הממשלה ומתח ביקורת על חוטובלי: "היא עשתה טעות. בסוף ראש הממשלה לא ימנה אף אחד אחרי הבחירות. אין קשר לציונות הדתית אם היא תמונה. מקבלים יותר קולות בגלל זה? אני לא חושב".