מוטי יוגב לנתניהו: "מנה שר רווחה חדש במשרה מלאה"

לאחר התפטרותו של שר הרווחה כץ, ח"כ יוגב קרא לראש הממשלה למנות שר רווחה חדש באופן מיידי: "אסור להזניח את משרד הרווחה, בעיקר לא את הנזקקים לשירותיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/19 22:09 טז באב התשעט

מוטי יוגב לנתניהו: "מנה שר רווחה חדש במשרה מלאה"
מוטי יוגב, צילום: Gili Yaari/Flash90

בעקבות התפטרותו של שר הרווחה חיים כץ, יצא ח"כמוטי יוגב (ימינה) בקריאה לראש הממשלה נתניהו למנות שר חדש למשרד הרווחה: "יש חשיבות עליונה לשר במשרה מלאה במשרד הרווחה, שיטפל בכל הנושאים השוטפים הרבים, להם נזקקים מאות אלפי אזרחים "שקופים", ושידאג להכין את  שנת העבודה הבאה, על צרכיה ותקציביה, מוסדות הרווחה והזקוקים לכל סעד ורווחה. אסור להזניח את משרד הרווחה, בעיקר לא את הנזקקים לשירותיו.

נזכיר כי השר כץ הגיש את מכתב ההתפטרות שלו לראש הממשלה לאחר שהיועמ"ש מנדלבליט החליט להגיש נגדו כתב אישום בגין עבירות מרמה והפרת אמונים ושימוש במידע פנים בפרשת המניות.  

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי מיהרה להציב את עצמה כיורשת את כיסאו של השר כץ "עם התפטרות השר חיים כץ, אני מצפה מראש הממשלה למנות אותי לשרה. זהו רגע מבחן מול הציונות הדתית שהיא חלק מהליכוד. הציבור האיכותי הזה רוצה לראות ייצוג הולם סביב שולחן הממשלה משורות מפלגת השלטון. אני מאחלת לשר חיים כץ שיצא זכאי במשפט ושיעשה עמו משפט צדק."