"בפריימריז הבאים כבר יהיה מתמודד מול נתניהו"

ח"כ אבי דיכטר אומר כי למרות מעמדו הבלתי מעורער, לכאורה, של ראש הממשלה בתוך הליכוד, בפעם הבאה שייערכו פריימריז כבר יהיה במפלגה מי שיקרא עליו תיגר, דבר שלא קרא מאז התמודד מולו משה פייגלין ב-2012

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 15/08/19 12:20 יד באב התשעט

"בפריימריז הבאים כבר יהיה מתמודד מול נתניהו"
מי יאתגר אותו? נתניהו עם חברי הליכוד, צילום: שרון רביבו

מי יאתגר את נתניהו? יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ אבי דיכטר (הליכוד), אומר הבוקר (ה') לשלום אורן ושלום ירושלמי ברדיו ירושלים, כי גם ראש הממשלה בעצמו יודע שבפריימריז הבאים על ראשות הליכוד יהיו מועמדים נוספים.

האזינו לראיון עם ח"כ אבי דיכטר:

כזכור, הפעם האחרונה בה התקיימו פריימריז בליכוד היתה בינואר 2012, אז התמודד משה פייגלין נגד נתניהו, וזכה ל-24 אחוזים מקולות המתפקדים. למעשה, הפעם האחרונה בה היתה התמודדות אמיתית על ראשות הליכוד היתה בשנת 2005, לאחר פרישת שרון והקמת קדימה, אז ניצח נתניהו עם 44 אחוזים את סילבן שלום, שזכה ל-33 אחוזים.

דיכטר נמנע מלציין בראיון מי, לדעתו, יהיה המתמודד מול נתניהו, או האם הוא עצמו מתכנן להתמודד, אך דבריו ככל הנראה מבטאים כלפי חוץ את האווירה השוררת בליכוד, לפיה ימי שלטונו של נתניהו מתקרבים לקיצם, או לפחות הצבת אתגר ממשי מולו על הנהגת המפלגה.

נזכיר, כי כשבועיים וחצי לאחר הבחירות הקרובות, ב-2 באוקטובר (צום גדליה), צפוי להיערך השימוע לנתניהו בתיקיו השונים. אם לאחר מכן יחליט היועץ המשפטי מנדלבליט, להגיש נגדו באופן סופי כתב אישום, הבלאגן בליכוד עשוי להתחיל מוקדם מהצפוי.