ביטן נגד סמוטריץ': "המנהיגות היחידה שלו זה נוער הגבעות"

למרות ההתנצלות, ח"כ מהליכוד יוצא נגד יו"ר האיחוד הלאומי: "קפץ לתפקיד שר וחבר קבינט מהר מדי, עוד לא עבר שפשוף וניסיון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/19 10:02 יב באב התשעט

ביטן נגד סמוטריץ': "המנהיגות היחידה שלו זה נוער הגבעות"
"יהיו איתו בעיות". ביטן וסמוטריץ, צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

ח"כ דוד ביטן התייחס למתקפה של סמוטריץ' על נתניהו, שעליה התנצל בהמשך: "סמוטריץ' לא יכול לדבר על מנהיגות - המנהיגות היחידה שלו זה נוער הגבעות",כך אמר בראיון ב"חדשות הבוקר". ביטן הוסיף: "גם כשהייתי יו"ר הקואליציה הוא היה הבעייתי ביותר, קפץ לתפקיד שר וחבר קבינט מהר מדי, עוד לא עבר שפשוף וניסיון". 

אמש (ב') בהשקת קמפיין ימינה, סמוטריץ' התייחס לדברים נגד ראש הממשלה, ואף התנצל לאחר שנתניהו אמר לא שאם לא התנצל יפוטר מתפקידו בממשלה: "כשצריך נהיה מנומסים וכשצריך נהיה חריפים. אנחנו לא שחקנים בהצגה. אנחנו שחקני נשמה ועסוקים בנושאים שהם בנפשינו. יש לנו לב. אנחנו קשובים באמצעותו לרחשי הלב של המון העם ואנחנו גם מדברים ממנו לפעמים. כשמדברים מהלב ומכאב זה גם נשמע ככה. חברות וחברים יקרים, סמוטריץ' הוא לא חנה בבלי. נדמה לי שאת זה כבר כולם יודעים. הדברים שנכתבו אתמול, נכתבו מכאב גדול שהתפרץ בצעקה.

עוד הוסיף שר התחבורה: "החלטת בית המשפט המונעת מאלפים לצרוך תרבות על פי אמונתם  בזה ליהדות ולכל מי שמאמין בערכי היהדות. זו החלטה שמנסה לכפות עלי ועל עוד מאות אלפי אזרחים במדינה חינוך מחדש על פי עולם ערכים "נאור וליברלי", במרכאות כפולות ומכופלות, שרומס בהתנשאות ובגסות את האמונה שלנו ואת הבחירה שלנו לחיות לאור התורה וההלכה".

ראש הממשלה דרש את התנצלותו של סמוטריץ', לאחר שיו"ר האיחוד הלאומי תקף את מנהיגותו של נתניהו לאחר ההחלטה של שופט בית המשפט המחוזי בנצרת שלא להותיר לעיריית עפולה לקיים הופעה למגזר החרדי בהפרדה מגדרית: "ראש ממשלה חלש שמאה אחוז מהטרלול הזה מתרחש במשמרת שלו. אפס מנהיגות. אפס משילות. דינה זילבר היא ראש הממשלה האמיתי".