סמוטריץ' לא פוטר, יבהיר את דבריו בהמשך

הפגישה בין ראש הממשלה לשר התחבורה, שהתקיימה לאחר התבטאויותיו של האחרון נגד נתניהו, הסתיימה לאחר כחצי שעה. סמוטריץ' לא פוטר, ויבהיר את הדברים הערב, בהשקת קמפיין המפלגה

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 12/08/19 18:21 יא באב התשעט

סמוטריץ' לא פוטר, יבהיר את דבריו בהמשך
שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', צילום: גילי יערי, פלאש 90

לאחר ההתבטאויות הקשות של שר התחבורה סמוטריץ' נגד ראש הממשלה נתניהו, על רקע סגירת הר הבית ליהודים ועל רקע החלטת בית המשפט בעניין ההפרדה בעפולה, בלשכת ראש הממשלה שקלו לפטר את סמוטריץ', אך הדבר לא יקרה בשלב הזה.

נתניהו זימן את סמוטריץ' לפגישה בלשכתו אחר הצהריים (ב'), והשניים נועדו במשך כחצי שעה. בהמשך דווח בחדשות 13 כי שר החינוך הרב רפי פרץ תיווך בין הצדדים. הפגישה הסתיימה ללא הודעה נוספת, ובהמשך הערב, באירוע השקת הקמפיין של המפלגה המאוחדת, יבהיר את דבריו נגד ראש הממשלה.

כזכור, לאחר פסיקת בית המשפט המחוזי בנצרת כי ייאסר על עיריית עפולה לקיים הפרדה בין גברים לנשים בהופעה של זמר חסידי, תקף סמוטריץ' בחריפות את מערכת המשפט, ואת ראש הממשלה נתניהו:  "הלוואי ויכולתי לצפות מראש הממשלה לצאת להגנתו של הציבור הדתי ולקרוא את היועץ המשפטי לממשלה, שאנשיו מובילים את הכפייה החילונית הפונדמנטליסטית הזו, לסדר. אבל הוא עסוק בלחפש כעת את המנדטים שלהם ואין לו זמן לטפל במצוקותיהם".

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו הקצין שר התחבורה את דבריו: "מערכת משפט מטומטמת. סליחה שלמרות מעמדי לא מוצא מילה מעודנת יותר. טמטום פרוגרסיבי פודמנטליסטי. ומאחר וחסידי משילות אנחנו לא נפתור עצמנו בלגלגל את האחריות על המשפטנים: ראש ממשלה חלש שמאה אחוז מהטרלול הזה מתרחש במשמרת שלו. אפס מנהיגות. אפס משילות. דינה זילבר היא ראש הממשלה האמיתי". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן