גנץ: מסכים לרוטציה עם נתניהו- בתנאי שאני ראשון

בסביבתו של יו"ר כחול לבן מסבירים כי הוא יהיה ראשון בראשות הממשלה, לנתניהו יהיו שנתיים להתמודד עם החשדות המשפטיים שלו והתמונה לגבי עתידו הפוליטי והמשפטי תתבהר. ברק בתגובה: "זהו החולי העמוק במרכז-שמאל". 

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/19 19:15 י באב התשעט

גנץ: מסכים לרוטציה עם נתניהו- בתנאי שאני ראשון
היכלו שניהם יחדיו? נתניהו וגנץ, צילום: פלאש 90, נועם ריבקין, מארק ישראל סלם

יו"ר כחול לבן, בני גנץ הצהיר היום הראיון ל-YNET כי יסכים לרוטציה עם נתניהו בתנאי שהוא יתמנה ראשון לראש הממשלה: "אם נתניהו היה מציע רוטציה, ואני הייתי מקבל ראשון- היה אפשר להתחיל לדבר על הדברים"

בסביבתו של גנץ מסבירים את ההסכמה שהגיעה פתאום שאם הוא יהיה ראשון בראשות הממשלה, לנתניהו יהיו שנתיים להתמודד עם החשדות המשפטיים שלו והתמונה לגבי עתידו הפוליטי והמשפטי תתבהר. 

גנץ הבהיר בציוץ את דבריו: "כחול לבן תרכיב את הממשלה הבאה שתקרא לאחדות, ללא נתניהו". אהוד ברק מרשימת "המחנה הדמוקרטי" תקף בחריפות את דבריו של יו"ר כחול לבן: "אלו אינן פליטות פה. זהו החולי העמוק במרכז-שמאל".

כחול לבן לא הסכימו לחבור לקואליציה של הימין לאחר הבחירות בגלל נתניהו. במערכת הבחירות הזו הם חוזרים ואומרים כי לא ישבו עם נתניהו כראש ממשלה עם כתבי אישום. אולם נראה כי הרוחות בכחול לבן מתחילות להשתנות והסיכויים לממשלת אחדות הולכים וגדלים.