גנץ נגד לפיד: "לאמץ סגנון שונה משל נתניהו"

יו"ר כחול לבן לא אהב את התבטאויותיו של מס' 2 שלו על החרדים, ושלח מסר מרומז בטוויטר: "עוצמתה של החברה בישראל טמונה באחדותה על כל חלקיה". עמיר פרץ: "אצלנו אהבת חינם לפני הכל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/08/19 16:12 ד באב התשעט

גנץ נגד לפיד: "לאמץ סגנון שונה משל נתניהו"
מחלוקת בצמרת. גנץ ולפיד, צילום: הדס פרוש ותומר נויברג, פלאש 90

מחלוקת בצמרת כחול לבן? בעקבות הסרטון שהפיץ ח"כ יאיר לפיד על הסחטנות של הח"כים החרדיים, והמתקפה עליו בתגובה, שכללה טענות כי מדובר בסרטון אנטישמי לכל דבר, לא עברה בשקט בצמרת כחול לבן ובכלל בשמאל. 

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "בימים אלה, בהם אנו זוכרים שחורבן בית המקדש נבע משנאת חינם, אנו צריכים לאמץ סגנון שונה מזה של נתניהו, ולהרבות באהבת חינם. עוצמתה של החברה בישראל טמונה באחדותה על כל חלקיה - חילונים כדתיים, יהודים ושאינם יהודים, שמאל וימין. זו הדרך הראויה למנהיגות ישראלית בעת הזו. מנהיגות ששמה את ישראל לפני הכל".

עמיר פרץ

עמיר פרץצילום: פלאש 90. תומר נאוברג

גם יו"ר מפלגת העבודה-גשר, ח"כ עמיר פרץ, הגיב לדברים וכתב: "‏אנחנו בונים את הבית. אצלנו אהבת חינם לפני הכל".

כזכור, סרטון שפורסם אתמול על ידי ח"כ יאיר לפיד ברשתות החברתיות עורר תגובות זועמות. בסרטון מוצגת התכתבות פקטיבית בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין חברי הקואליציה. כאשר חברי הכנסת החרדים ובתוכם גם שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ' מוצגים כסוחטי הקופה הציבורית.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן