המתקפות נמשכות: בן גביר: "הם לא מוכנים לוותר". הימין המאוחד: "בן גביר בכיין"

בעוצמה יהודית ובימין המאוחד ממשיכים להתקוטט, כשנותרו קצת יותר מ-12 שעות לסגירת הרשימות. בן גביר מסביר כי הצבתו במקום השמיני לא תביא את מצביעי עוצמה לקלפי, בימין המאוחד מכנים אותו "בכיין בעל אגו ענק"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 01/08/19 09:12 כט בתמוז התשעט

המתקפות נמשכות: בן גביר: "הם לא מוכנים לוותר". הימין המאוחד: "בן גביר בכיין"
מה יהיה? סמוטריץ, בן גביר ופרץ, צילום: יחצ

קצת יותר מ-12 שעות לסגירת רשימות המועמדים בבחירות לכנסת, ובימין ממשיכים להתקוטט. גורמים בימין המאוחד תקפו הבוקר (ה') באתר 'וואלה' את בכיר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, ואמרו כי "בן גביר בכיין שהתאהב בפוזת הקרבן. יש לו אגו ענק והוא גובר על שיקול דעתו. יפיל את הימין". על רקע סירובו לקבל את הצעת הימין המאוחד למקומות ה-8 וה-13 ברשימה.

מנגד, בן גביר עצמו מסביר הבוקר כי לא השיקולים האישיים מניעים אותו, אלא העובדה כי אם יוצב במקום השמיני בלבד, זה לא ישכנע את מצביעי עוצמה להגיע לקלפי. בן גביר ציין כי הציעו לו תפקיד סגן שר או יו"ר ועדה, אך לדבריו זה לא מעניין אותו: "דבר אחד מניע אותי: מניעת הקמת ממשלת שמאל". מצביעי עוצמה לא יגיעו לקלפי אם יציבו אותי במקום השמיני, הם לא מוכנים שוב להצביע למפד"ל ובית יהודי ישן ובית יהודי חדש בלי שיקבלו נציג של עוצמה יהודית.
בן גביר הוסיף כי "התפשרנו שוב ושוב ושוב ושוב, אך כנראה שאת החברים מהצד השני מניע כיסאולוגיה ולא אידיאולוגיה. בחיים לא ראיתי משא ומתן שהצד השני לא מוכן לוותר מילימטר, ורק אנחנו כרגיל מוותרים עוד ועוד ועוד".

עוד הוסיף בכיר עוצמה יהודית: "מצער אותי מאוד שבגלל מקום אחד שזזים בו מהמקום החמישי (חלילה לא ארבעת הנציגים הראשונים...) הם מוכנים להסתכן ולהקריב את הכל".