זהות הגישה רשימה ותתמודד לבד בבחירות

מפלגת זהות של משה פייגלין הגישה את רשימתה לכנסת, ולא תצטרף לאחד מהחיבורים בימין, על אף התחייבותה של איילת שקד לפעול כדי לצרף את המפלגה לאיחוד

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 31/07/19 12:58 כח בתמוז התשעט

זהות הגישה רשימה ותתמודד לבד בבחירות
פייגלין. רץ לבד, צילום: פלאש 90

הימור מסוכן. מפלגת 'זהות' של משה פייגלין הגישה את רשימתה לוועדת הבחירות, ותתמודד באופן עצמאי בקלפי. כזכור, במהלך השבועות האחרונים התקיימו מגעים בין פייגלין לבין מפלגות אחרות בימין במטרה להגיע לריצה עצמאית. בתחילה עם בנט והימין החדש, טרם הצטרפותה של איילת שקד, ובהמשך עם עוצמה יהודית, אך המהלכים לא יצאו לפועל.

במקביל, עברה מפלגתו של פייגלין טלטלה, כאשר הוא ניסה לשריין ברשימה את מנכ"ל המפלגה שי מלכה, מהלך שעורר עליו כעס רב בקרב פעילים במפלגה, שטענו כי מלכה לא נבחר בפריימריז. אמש הודיעה מי שהיתה מספר 4 ברשימה בבחירות האחרונות, ליבי מולד, כי לא תתמודד לכנסת: "לצערי בשבועות האחרונים פקד את מפלגת זהות משבר חמור אשר חשף בפני צדדים במפלגת זהות, שאינם מתיישבים עם העקרונות הליברליים". כתבה בפייסבוק.

פייגלין אמר אחרי הגשת הרשימה, ולאחר שהתברר כי זהות לא תוכל להתמודד עם האות ז' ותצטרף להוסיף נ': "אני מגיש את הרשימה ביום הולדתי ה-57 כך שהכל יוצא לטובה. מה שחשוב זה לא האות אלא הבשורה שיוצאת מכאן הבשורה המדהימה של חרות פרטית ולאומית שמובילה מפלגת זהות. בסקרים האחרונים אנו עוברים את אחוז החסימה".