פייגלין: "יכול להיות שנחבור לעוצמה יהודית"

יו"ר זהות אומר כי מפלגתו תרוץ בכל מקרה ותעבור את אחוז החסימה, אך "כדי למקסם קולות בימין" יכול להיות שיהיה חיבור עם עוצמה יהודית. בנוסף, שלח מסר לאיילת שקד: "לא מעוניינת במיקסום הכוח"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 24/07/19 09:16 כא בתמוז התשעט

פייגלין: "יכול להיות שנחבור לעוצמה יהודית"
פייגלין. חיבור לא טבעי, צילום: פלאש 90

האם עוצמה יהודית וזהות ירוצו יחד בבחירות? על פי דיווח הבוקר ב'כאן', יו"ר זהות פייגלין ובכיר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, נפגשו אמש, וסיכמו באופן עקרוני כי ירוצו יחד בבחירות, אם לא יגיעו קודם לחיבורים אחרים.

הבוקר (ד') יו"ר זהות מאשר את הדיווח. בראיון לרדיו גלי ישראל אמר פייגלין כי "יכול להיות שאם לא תהיה ברירה - נחבור לעוצמה יהודית, למרות שזה לא החיבור המועדף עלינו". לדברי פייגלין: "איילת שקד כנראה לא מעוניינת במיקסום כוחו של הימין". על רקע הדיווחים כי על אף רצונו של בנט, שקד לא מעוניינת בחיבור עם זהות.

נושמים לרווחה. בן גביר ובן ארי

ירוצו יחד עם פייגלין? בן גביר ובן אריצילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

מנגד, פייגלין הדגיש כי "זהות רצה בכל מקרה וזהות תעבור את אחוז החסימה, אנחנו כבר מקבלים בסקרים מעל אחוז החסימה", אמר. כזכור, מפלגת זהות עברה בשבועות האחרונים טלטלה עזה, לאחר שפייגלין ביקש לשריין את מנכ"ל המפלגה, שי מלכה, במקום השני או השלישי ברשימה, דבר שעורר סערה וכעס בקרב מועמדים אחרים.

יש לציין כי חיבור בין זהות ועוצמה יהודית כלל אינו מובן מאליו. בין שתי המפלגות פעורה תהום, בעיקר בתחום הכלכלי, ובשתי המפלגות תקפו בשיחות סגורות ואף בפומבי זו את זו, בבחירות האחרונות.