עוצמה יהודית: ההסכם בימין - לא קשור אלינו

בעוצמה יהודית לועגים להסכם בין הימין החדש לבית היהודי והאיחוד הלאומי: "הסכמה שניתן היה להגיע אליה תוך שעתיים לקחה שבועות ארוכים משיקולי אגו ומיקומים". ומבהירים: אנחנו לא קשורים להסכם

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 29/07/19 17:03 כו בתמוז התשעט

עוצמה יהודית: ההסכם בימין - לא קשור אלינו
ראשי עוצמה יהודית, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עוצמה יהודית לועגת לאיחוד בימין. בהודעה שהוציאו במפלגה לאחר ההודעה על האיחוד והקמת 'הימין המאוחד' נאמר כי "בשבועות האחרונים התנהל משא ומתן בין פלגי הבית היהודי. הסכמה שניתן היה להגיע אליה תוך שעתיים לקחה שבועות ארוכים משיקולי אגו ומיקומים.
גם בימים האחרונים שמענו על ויכוח עקרוני וחשוב: מי יוצב במקום התשיעי, ואנו "שמחים" ששני חלקי הבית היהודי הצליחו להגיע להסכמות כיסאולוגיות".

במפלגתם של בן גביר ובן ארי מדגישים: "עוצמה יהודית לא קשורה בשום דרך להסכמים אלו, ואין בין נציגי המפלגה כל הסכם עם הליכוד או הבית היהודי "המאוחד".

כזכור, מוקדם יותר היום (ב') הודיעו בעוצמה כי הערב תאשר מזכירות המפלגה את הסכם העקרונות שסוכם לריצה משותפת עם מפלגת 'נעם'.  

הליכוד: לא יהיו שיריונים אצלנו

על הסעיף בהסכם העוסק בשיריון עוצמה יהודית בליכוד אומרים בעוצמה: "אנו מציעים למי שמבקש שריון בליכוד - להצטרף לליכוד: הגיע הזמן שיפסיקו לנסות להשיג שריונים על הגב שלנו".

כזכור, אחד הסעיפים בהסכם האיחוד אומר כי "שילוב אנשי עוצמה יהודית ושאר מפלגות הימין ברשימה ייעשה על בסיס שריון/ים בליכוד, בהתאם לדרישת איתמר בן גביר ובהמשך לסיכום שהושג בבחירות האחרונות".

לאחר פרסום ההודעה, בליכוד מבהירים: לא יהיו שיריונים ברשימת הליכוד: "הליכוד כבר מיצה את מכסת האיחודים שלו בחבירה עם כחלון. לא יהיו יותר שיריונים בליכוד".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן