עוצמה יהודית: הגענו להבנות עם מפלגת נעם על ריצה משותפת

על פי הודעת מפלגת עוצמה יהודית, המפלגה הגיעה להבנות עם מפלגת 'נעם' מבית הר המור, על ריצה משותפת, והסכם ייחתם תוך 36 שעות. לפני כחודש דיווחנו לראשונה על כוונת עוצמה לפנות לאיחוד עם אנשי הר המור

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 28/07/19 20:17 כה בתמוז התשעט

עוצמה יהודית: הגענו להבנות עם מפלגת נעם על ריצה משותפת
מפלגת נעם, צילום: מפלגת נעם

מפלגת עוצמה יהודית הודיעה הערב (א'), לאחר סדרת פגישות שנערכו בימים האחרונים, עוצמה יהודית ורשימת נעם הגיעו להבנות על בלוק טכני ולפיו ירוצו ברשימה משותפת בבחירות הקרובות. על פי הודעת עוצמה, ההסכם בין הצדדים ייחתם תוך 36 שעות וכרגע המדובר בהבנות ראשוניות. ההודעה מגיעה על רקע הודעת הרב רפי פרץ כי יפנה את מקומו עבור איילת שקד בראשות איחוד מפלגות הימין, וההתקרבות לקראת חתימה על איחוד כולל בין המפלגות, הערב.

בעוצמה ונעם אומרים שמדובר בחיבור שיביא את הניצחון לימין, ימנע הקמת ממשלת שמאל וייתן בית למאות אלפי אנשים הנאמנים לשלמות התורה, שלמות העם ושלמות הארץ.

כזכור, לפני כחודש דיווחנו לראשונה בחדשות כיפה כי בעוצמה יהודית מעוניינים לאחד כוחות עם אנשי הר המור לריצה משותפת, לאחר שהמגעים בינם לבין הבית היהודי והאיחוד הלאומי עלו על שרטון. נראה כי הערב המגעים הבשילו להסכמה על ריצה משותפת, ומנגד קיימת האפשרות כי מדובר בהפעלת לחץ על הבית היהודי-האיחוד הלאומי והימין החדש להגדיל את ההצעה לעוצמה יהודית באיחוד הצפוי להיחתם בקרוב.