רועי פולקמן פורש מהחיים הפוליטיים

מי שנחשב אחד המקורבים לשר האוצר כחלון הודיע כי לא יתמודד בבחירות, בהן היה אמור להיות מוצב ברשימת הליכוד, במסגרת האיחוד בין הרשימות: "לא מיציתי את שאיפתי לתרום"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 28/07/19 17:45 כה בתמוז התשעט

רועי פולקמן פורש מהחיים הפוליטיים
פורש. ח"כ רועי פולקמן, צילום: פלאש 90

רועי פולקמן פורש. חבר הכנסת מסיעת כולנו, ומי שנחשב למקורבו של שר האוצר כחלון, הודיע היום (א') כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים ולא יתמודד בבחירות.

"הודעתי ליו"ר מפלגתי שאני מוותר על מקומי ברשימה לכנסת ה-22. את שאיפתי לעשות ולתרום לא מיציתי ואני משוכנע שאמצא את דרכי לעשייה למען הציבור גם בעתיד". כתב פולקמן בפייסבוק.

לאחר ההודעה על החיבור בין הליכוד ל'כולנו', עם ההכרזה על הבחירות לכנסת, דווח מספר פעמים כי פולקמן צפוי לפרוש, אך הוא הכחיש את הפרסומים. היום הוא מודה כי הם היו נכונים כבר מההתחלה: "מיד לאחר פיזור הכנסת והסיכום הראשוני בין "הליכוד" ו"כולנו" על ריצה משותפת, שקלתי להודיע שאין בכוונתי להשתלב ברשימת הליכוד לכנסת ה-22. זאת למרות המקום שהוצע לי ברשימה. התבקשתי מצד חברי למפלגה לא למהר לקבל החלטות, וכך עשיתי. המתנתי לראות שאכן הדבר מנוי וגמור ומה יהיו המשמעויות".

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אמר בתגובה בגלי צה"ל כי "כחלון הפקיר חבר. זו סטירה ללחי של פולקמן, שהיה אולי האיש הכי נאמן שלו בכנסת ועבר טרגדיה אישית קשה".