טרגדיה ב'כולנו': אמו של ח"כ פולקמן נהרגה מחוץ למטה המפלגה

נעמי פולקמן, בת 78, אמו של ח"כ רועי פולקמן ממפלגת 'כולנו', נדרסה למוות ביציאה מפעילות במטה המפלגה בתל אביב. מ'כולנו' נמסר: ".חברי מפלגת כולנו מביעים את תנחומיהם הכנים והעמוקים לרועי, בנה היחיד ולכל משפחתו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/19 21:41 ל בשבט התשעט

טרגדיה ב'כולנו': אמו של ח"כ פולקמן נהרגה מחוץ למטה המפלגה
טרגדיה | ח"כ רועי פולקמן, צילום: פלאש 90

טרגדיה ב'כולנו': אמו של יו"ר סיעת מפלגת 'כולנו', ח"כ רועי פולקמן, נעמי, בת 78, נהרגה הערב (ג') מפגיעת מערבל בטון, מיד לאחר צאתה מפעילות במטה המפלגה בתל אביב. 

מפלגת כולנו מסרה: "מפלגת כולנו מודיעה בצער רב על מותה של תושבת העיר תל אביב, נעמי (ליב) פולקמן, בת ה-78, אמו של ח"כ רועי פולקמן. נעמי ז"ל, נדרסה למוות בידי רכב פוגע בעת שיצאה ממטה המפלגה שבתל אביב .חברי מפלגת כולנו מביעים את תנחומיהם הכנים והעמוקים לרועי, בנה היחיד ולכל משפחתו. פרטים על מועד הלוויה ומיקום השבעה יתפרסמו בהמשך".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "בשמי ובשם רעייתי אנו שולחים תנחומים מעומק הלב לח"כ רועי פולקמן ולמשפחתו, על מותה הטראגי של אמו נעמי ז"ל. יחד עם רבים בעם אנו מבקשים לחזק אותם ביגונם ובשעתם הקשה".

נעמי (ליב) פולקמן, נולדה בשנת 1940 בתל אביב. גדלה כבת לאב עובד בניין מבוני העיר, ולאם עקרת בית. היא עסקה בתחום התיירות, אליו הגיעה דרך עבודה ברשת מלונות 'דן'. הייתה אחראית תיירות נכנסת בחברת התיירות היסתור איזרם, ובין היתר ארגנה פרויקטים רבים, הביאה לארץ קבוצות רבות של מטיילים, והיתה בקשרים עם גופים יהודיים רבים ברחבי העולם. 

התמונה האחרונה של נעמי פולקמן, צולמה שעות ספורות לפני מותה

התמונה האחרונה של נעמי פולקמן, צולמה שעות ספורות לפני מותהצילום: מפלגת כולנו

נעמי היתה נשואה לאמנון פולקמן שנפטר לפני 21 שנה, ואמו של רועי- היא ניסתה להביא ילדים לעולם במשך שנים רבות, ולאחר 8 ניסיונות הצליחה להביא לעולם בן יחיד - רועי. התנדבה במהלך הפנסיה למשך תקופה בארגון 'עלם' והתגוררה במשען תל אביב. עד יומה האחרון עסקה בהתנדבות, וגם בפנסיה התנדבה במגוון מקומות. היום, לפני מותה בתאונה הטראגית, התנדבה במטה הבחירות של כולנו.

ח"כ רועי פולקמן, ספד הערב לאמו נעמי ואמר "אמא העניקה לי בילדותי את הזכות להכיר את ארץ ישראל בזכות עבודתה. "היא הייתה סבתא נפלאה לשלושת ילדיי, ואמא למופת. הייתי ילד לא קל והיא השקיעה את כל מה שיכולה הייתה לתת לי כדי שאהיה הבנאדם שאני היום, ועל זה אני חייב לה לנצח. "אמא צלצלה אליי בשעה 16:14 דקות, רגע לפני שעזבה את מטה המפלגה, ואמרתי לה שלא תחכה לי כי אני מגיע באיחור לפגישה שהייתה לי- כואב לי שלא הספקתי להיפרד מאמא היום בפעם האחרונה".

השר נפתלי בנט מסר: "משתתף בצערו של ידידי, ח״כ רועי פולקמן, בערב קשה זה. הלב נקרע ואין מילות נחמה מספקות. כנסת ישראל ועם ישראל כולו כואבים את כאבך, כאב המשפחה כולה, ושולחים חיבוק חם. ‏יהי זכר אמך ברוך".