סמוטריץ' מגיב לעוצמה יהודית: "מבין שעכשיו זורקים את הבוץ עליי"

שר התחבורה הגיב לטענת מפלגתו של בן גביר כי פוצץ את המו"מ לאיחוד בשבוע שעבר: "לא מתכוון להיכנס לזה ולהתייחס לספינים. אני עסוק בלעשות הכל כדי לחבר ולאחד"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 28/07/19 17:33 כה בתמוז התשעט

סמוטריץ' מגיב לעוצמה יהודית: "מבין שעכשיו זורקים את הבוץ עליי"
סמוטריץ' ובן גביר, בימים יפים יותר, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הירי  בנגמ"ש נמשך. שר התחבורה ויו"ר האיחוד הלאומי, בצלאל סמוטריץ', תוקף את עוצמה יהודית אך מדגיש כי הוא עדיין דבק באיחוד עמם. סמוטריץ' כתב אחר הצהריים (א'): "‏יצאתי עכשיו מדיון בקבינט וראיתי שהייתי מטרת הספין היומי של חבריי בעוצמה יהודית

"אז אנשי עוצמה היקרים, מבין שכעת אתם סבורים שכדאי לכם לזרוק את הבוץ עלי כי זה מקדם משהו מבחינתכם. עד אתמול הכתובת לחיצים שלכם היתה הרב רפי..."

עם זאת, סמוטריץ' קורא לעוצמה יהודית להצטרף לאיחוד: "אולי יש לכם חשבון פוליטי כזה. לא בטוח שהוא נכון. אני בכל מקרה לא מתכוון להיכנס לזה ולהתייחס לספינים. אני עסוק בלעשות הכל כדי לחבר ולאחד. מציע לכם שוב כמו בכל החודש האחרון, הצטרפו אלינו. מה שהיה נכון ללפני חצי שנה נכון גם היום. 

"האחריות דורשת שנרוץ יחד". סיים יו"ר האיחוד הלאומי.

דבריו של סמוטריץ' מתייחסים להודעה שהוציאו מוקדם יותר היום בעוצמה יהודית, לפיה סמוטריץ' פוצץ ברגע האחרון מו"מ עם עוצמה יהודית, בשבוע שעבר, בניסיון לקדם את אורית סטרוק ברשימה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן